ממשיכים במרוץ לקראת פתיחת שנת הלימודים: התקיים סיור היערכות מקיף

היום (חמישי) התקיים סיור מוסדות חינוך ברחבי העיר כחלק מפעילות ההיערכות לפתיחת שנת הלימודים הקרובה. הסיור נערך במעמד ראש העיר ד״ר עליזה בלוך, סגן רה״ע וממונה תיק החינוך, הרב ישעיהו ארנרייך, חבר המועצה הרב ישראל סילברסטין, מנכ״ל העייירה יוחנן מלי, מנכ”ל החברה הכלכלית זאב לכוביצקי, גזבר העירייה אריה ברדוגו, אדריכל העיר אוהד כהן וגורמי מקצוע נוספים.

הסיור התמקד בקצב התקדמות בנייתם של כ-500 כיתות לימוד חדשות בכל רחבי העיר. עיריית בית שמש מפעילה את מירב המאמצים בנושא הכוללים בין היתר עבודות לילה, תגבור של ידיים עובדות וזאת על מנת שנוכל לפתוח את שנת הלימודים באופן חלק ומסודר.

ראש העיר ד״ר עליזה בלוך: “רגע פתיחת שנת לימודים הוא רגע מרגש מאוד, בכדי להגיע לרגע מרגש זה יש להכין מבעוד מועד ולתכן באופן קפדני את כל ההכנות הנדרשות לקיום מעמד זה. אנו כעירייה רואים חשיבות רבה בחינוך, ופעלים רבות על מנת להעניק לתושבי העיר את החינוך הראוי להם. בשנת הלימודים הקרובה אלפי תלמידים יזכו לכיתות חדשות ועוד רבים יזכו לשיפוץ המבנה הקיים. אני רוצה להודות לכל אלו שלוקחים חלק במאמץ זה על מנת שפתיחת שנת הלימודים הקרובה בעיר בית שמש תהיה רגע מרגש עבור כולנו”.

סגן רה״ע וממונה תחום החינוך הרב ישעיהו ארנרייך: “בשנה הקרובה ילמדו מאות תלמידים בכיתות חדשות, הודות לעבודה מואמצת בין כלל אגפי העירייה. אנו נמשיך לפעול על מנת שכל ילדינו ילמדו במבני קבע המותאמים ללמידה ואני מברך את כל העוסקים במלאכה חשובה זו”.

מנכ”ל העירייה יוחנן מאלי: “עיריית בית שמש פועלת במרץ על מנת שכל הילדים בכל רחבי העיר יוכלו ללמוד במסגרת הטובה ביותר עבורם. מדובר במאמץ עבור השנה הקרובה וגם עבור עתיד העיר בשנים הבאות. שיתוף הפעולה בנושא זה מעורר השראה ומציב את טובת התושבים כולם במקום הראשון”.

גזבר העירייה אריה ברדוגו: “אנחנו מבינים היטב את הצורך בהשקעה בתחום זה ועל כן נרתמנו כולנו לעניין. בזכות פעולות אלו העתיד החינוכי של ילדי העיר בית שמש נמצא בידיים טובות ואני מברך על כך”.

המשנה לראש העיר ויו”ר מטה הבינוי הרב ישראל סילברסטין: “העיר בית שמש בתנופת פיתוח ובכל שנה מתווספים אלפי תלמידים למערכת החינוך. תפקידנו כנציגי הציבור שלכל ילד וילדה יהיה אקלים חינוכי מיטבי וכיתה נעימה ללמוד בה. כאן המקום להודות לראש העיר המובילה ומשקיעה כוחות גדולים מאוד כדי שהכיתות יבנו בעיר ויחד עם השמחה על הכיתות שיפתחו בשנת הלימודים הקרובה עובדים על שנה”ל שאחרי כן כדי שגם בעוד שנה נוכל לחגוג עם תלמידי העיר”.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן