יוצא לדרך: נחתם היתר להצבת אנטנה ברחוב זכריה הנביא

עבודה מאומצת של אגף ההנדסה ומשרד התקשורת מוציא לדרך את הצבת אנטנה ברחוב זכריה הנביא ● "קליטה סלולרית היא מצרך בסיסי וחשוב" אומרת מהנדסת העירייה הגב' ענבר וויס

לאחר עבודה מואמצת של אגף ההנדסה בעירייה, ובעקבות עבודה שנעשתה מול משרד התקשורת, נחתם היתר להצבת אנטנה ברחוב זכריה הנביא בעיר. פעילות זו מבוצעת לאור קשיי הקליטה הסלולרית הרבים באזור והנחת האנטנה צפויה להקל רבות על תושבי הסביבה.

“אנחנו ממשיכים במאמצים לחיבור מיטבי של העיר בית שמש לרשת הסלולר” אומרת ראש העיר הד”ר עליזה בלוך, “הנושא הועלה בביקורים של שר התקשורת בעיר ובשיחות עם גורמי המקצוע. נמשיך לפעול כך שהקליטה בכל נקודות העיר תהיה מיטבית”.

“חתמתי על היתר להצבת אנטנות של כל חברות הסלולר ברמת בית שמש ד'” יו”ר ועדת תכנון ובניה וסגן ראש העיר שמעון גולדברג. עוד אומר גולדברג, “האנטנות יותקנו על תורן בגובה של כ-40 מ’ בכיכר זכריה הנביא/שדרות האמוראים, הם יתנו כיסוי לרוב השטח המאוכלס ברובע ד’ וכן שכונת ג’1. בקרוב יותקנו ברחבי העיר עוד כ-5 מתקנים דומים, אשר יכללו אנטנות מכלל חברות הסלולר”.

“קליטה סלולרית היא מצרך בסיסי וחשוב שבהיעדרו התקשו התושבים לבצע פעולות יומיומיות ובמקרי קיצון לא יכלו ליצור קשר עם גורמי ביטחון” אומרת מהנדסת העירייה הגב’ ענבר וויס,”פעולה חשובה זו תפתור חלק מהבעיות שהועלו ואנו נמשיך לפעול על מנת שכל תושבי העיר יוכלו לבצע את עבודתם ולקיים את שגרת יומם. אני מודה לאדריכל העיר על העבודה האינטנסיבית מול החברות. יש עוד היתרים בדרך ובהקדם נכסה את העיר”.

 

מרחבי האתר
דילוג לתוכן