העירייה: מאות נרשמו לקייטנות הקיץ

קייטנות הקיץ של העייריה יצאו לדרך ברישום חסר תקדים * "אנחנו ממשיכים גם השנה ב"ה להעניק מעטפת איכותית לילדי העיר" אומר לנו המשנה לראש העיר וממונה חינוך הרב ישעיהו ארנרייך

ההרשמה לקייטנות הקיץ המוצעות על ידי מינהל החינוך בעירייה, נוער וקהילה ורשת המרכזים הקהילתיים עבור ילדי הגנים וכיתות א-ג יצאו לדרך, שמאות נרשמו לתוכנית הקיץ. הקייטנות יתקיימו בכלל הגנים ובתי הספר למשך 15 יום ללא עלות. במטה מעגלים המנהל את הצהרונים והקייטנות העירוניים שוקדים בימים אלו על תכנית קייטנה עשירה ומעצימה הכוללת מגוון חוויות ואטרקציות לילדים.

“אנחנו ממשיכים גם השנה ב”ה להעניק מעטפת איכותית לילדי העיר. צוות “מעגלים” יוביל תכנית מדויקת המותאמת לשכבות הגילים השונות ויבטיח לכולנו עוד קיץ של פעילות משובחת”, אומר לנו המשנה לראש העיר וממונה חינוך הרב ישעיהו ארנרייך, “חשוב לנו לשמר שגרת לימודים בעיקר לשכבות הצעירות, יש בזה כדי להקל על אלפי משפחות בעיר ומייצר חופשת קיץ איכותית וראויה. נמשיך לפעול לשמירת שגרה חינוכית במחירים שווים לכל נפש”.

“אנחנו יוצאים לדרך עם עוד קיץ חווייתי ובעיקר מעשיר עבור ילדי בתי הספר והגנים”, ראש העיר ד”ר עליזה בלוך, “בחרנו לקחת אחריות ולספק מסגרת שתבטיח רצף חינוכי עבור ילדי העיר. אני מודה לכל השותפים על ההירתמות לעניין חשוב זה ומאחלת לילדים קיץ נעים ושמח”.

 

מרחבי האתר
דילוג לתוכן