נוכחות חרדית מרשימה: “הממשלות נכשלה בטיפול בדיור” ● ועידת הצעירים של בית שמש

הועידה המדוברת בישראל נפתחה הבוקר (חמישי) בעיר בית שמש בהובלת העייריה ● איציק קרומבי ואודליה פורוש יזמים עסקים ייצגו את הציבור החרדי בכבוד ● מנכ"ל התאחדות הקבלנים תקף את ממשלות ישראל "בפועל אין שינוי"

היום (יום חמישי) התקיימה בעיר בית שמש בהובלת ראש העיר ד”ר עליזה בלוך ועידת הצעירים של ישראל. הוועידה כללה הרצאות TED של מרצים מרחבי הארץ במגוון נושאים מענינים הקשורים להתפתחות שלה העיר. בינהם נשאו דברים גם נציגים חרדים אודליה פרוש ואיציק קרומבי שדיברו בנושאי קריירה. בנוסף התקיים פאנל דיור בהנחיית מהנדסת העיר  ענבר וייס ובהשתתפות אמנון מרחב מנכ”ל איגוד הקבלנים, שירה תלמי מתכננת מחוז ירושלים ואוראל יפרח סמנכ”ל החברה ‘דירה להשכיר’

“כדי להצליח היום בעולם התעסוקה צריך להראות שאתה רוצה”, אמרה אודליה פרוש, יזמית חרדית, בעלת חברת הייעוץ GOUP בעולם החרדי שנאה נאום בועידה, “צריך כל הזמן לסמן את הדבר הבא”.  אמר איציק קרומבי, מנהל מרכז תעסוקה וחדשנות, “הדינאמיקה שיש כאן משפיעה על תהלכים אחרים. הדבר המרכזי שגרום לאנשים להצליח או להכשל זה התמדה והנחישות”.

אמנון מרחב מנכ”ל התאחדות הקבלנים בישראל: “אני נותן ציון נכשל לממשלות בטיפול בדיור. כל אחד קורא לתוכניות בשם יצירתי אחר. בפועל אין שינוי. כל אחד מכנה את זה בשם אחר. הכשלון הגדול יותר הוא דיור להשכרה ארוכת טווח. הקבלנים מאד מעוניינים בדיור להשכרה ולצערי הממשלה לא בכוון. הממשלה הנוכחית אמרה שהיא ממשלת שינוי. זו לא אמירה פוליטית. השינוי הוא עליית מחיר הדירות מ-10 אחוז ל-20 אחוז. אני בעד בנייה למגדלים. כך יהיו יותר שטחים ירוקים לטובת הציבור”.

“אנחנו פועלים ללא הפסקה כדי לבנות עתיד לצעירים כאן בעיר. את הוועידה בנינו כדי לתת להם כלים מעשיים ותכנים משמעותיים ואנחנו רואים בצעירים שותפים אמיתיים”, אמרה ראש העיר ד”ר עליזה בלוך וסיכמה את האירוע, “אני רוצה להודות לכוח המשימה ולמרכז הצעירים שהוביל וממשיך להוביל את העשייה בתחום חשוב זה ואני בטוחה שבזכות הפעילות שלהם עתיד הצעירים בבית שמש מובטח. אין מקום טוב יותר לגדול ואנחנו נעשה הכל כדי שכל הצעירים ידעו שבית היא הבית שלהם”.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן