?הקאנטרי החדש יוצא לדרך: האם יותאם לציבור החרדי

הקאנטרי החדש יוצא לדרך בנוה שמיר בעלויות של מליונים והוא צפוי לשמש את תושבי העיר * בלוך: "אנחנו ממשיכים לצעוד קדימה בכל חלקי העיר * תגובת עיירית בית שמש לשמועות שהקאנטרי ישמש רק את תושבי נוה שמיר: "הקאנטרי מיועד לכולם".

הבוקר (חמישי) החלו עבודות הפיתוח של הקאנטרי החדש בשכונת ‘נווה שמיר’, וזאת לצד התקדמות האכלוס בשכונה. “אנחנו ממשיכים לצעוד קדימה. אנחנו פועלים ללא הפסקה כדי לייצר נקודות פנאי ותרבות מגוונות ואיכותיות בכל חלקי העיר”, אומרת ראש העיר ד”ר עליזה בלוך, “אני מתרגשת יחד עם התושבים לקראת הקמת הקאנטרי בנווה שמיר ושמחה מאוד על תחילת העבודות. בקרוב אצלכם”.

בעקבות שמועות שונות על כך שיש רצון  לשמור על הקאנטרי לתושבי השכונה בלבד, מה שימדר ציבור חרדי גדול מכלל השכונות בעיר, החלטנו לבדוק זאת מול העירייה. במענה לפניית אתר 418, נאמר כי “הקאנטרי מיועד לכולם, נבנה על ידי העירייה ויופעל על ידי מפעיל שייבחר במכרז”.

המשנה לראש העיר וממונה מינהל חינוך הרב ישעיהו ארנרייך, הגיב גם הוא לאתר 418 על השמועות ואמר כי לא ידוע לו על כוונה להגביל את השימוש רק לתושבי השכונה. “ברור לי כי הדבר ישמש בעז”ה את כלל תושבי העיר. בטוחני ואף אפעל לשם כך כי הדבר יתן מענה לכלל תושבי העיר ולכל סוגי האוכלוסייה בעיר בהתאמה לצרכיהם”.

הטרקטור הראשון עולה על השטח היום. צילום: באדיבות עירית בית שמש

מרחבי האתר
דילוג לתוכן