ערב גיבוש והוקרה למתנדבי ידידים בעיר ● גלריה

מתנדבי הארגון התאספו לערב גיבוש והוקרה ● למעלה מאלף מתנדבים שנותנים מענה ומטפלים בלמעלה מאלף קריאות בחוד ● באירוע נכחו גם מנכ"ל הארגון ישראל אלמסי שבירך את המתנדבים על הפעילות הברוכה וההתנדבות הגדולה שלהם

אמש (רביעי) התכנסו מתנדבי ארגון ידידים סניף בית שמש ומטה יהודה לערב גיבוש והוקרה. האירוע בהשתתפות כ-130 מתנדבים נערך במתנס פסגות השבע ששמחו להיות שותפים באירוע. במהלך הערב נהנו המתנדבים מבר אוכל עשיר ומפנק ומפעילות מאתגרת של תחרות טריוויה “מלחמת מוחות” שכללה שאלות מתקילות על כמות האירועים והמתנדבים של ידידים באזור בית שמש. לידיעה באזור בית שמש מעל 1000 מתנדבים שנותנים מענה ומטפלים בממוצע של כאלף אירועים בחודש. הארגון פועל בבית שמש מעל 10 שנים והחל עם חמישה מתנדבים. רוב המצטרפים הם כאלו שנעזרו בארגון ותוך כדי הבינו כמה כח יש לנתינה הזו וכמה זה לא מכביד להיות חלק ממתנדבי הארגון. בין המשתתפים הוגרלו מתנות יקרות ערך שנתרמו באהבה ע”י בעלי עסקים מקומיים שביקשו להביע הערכה עצומה לפועלם של המתנדבים.

באירוע נכחו ישראל אלמסי מנכ”ל ארגון ידידים, לייזי שטרן סמנכ”ל הארגון ומנהל המחוז יענקי דינין שברכו את מתנדבי הארגון ושיבחו אותם על פועלם להרבות טוב וחסד לכל פונה ללא שום תמורה כשהם מאמצים את הסלוגן של הארגון “השירות כרוך בחיוך”. בסיום האירוע חולקו תעודות הוקרה למצטיינים.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן