רמה ג’: התהלוכה המרכזית של חב”ד בעיר (גלריה)

בשני מוקדים, לקול תופים וצלילי שירה יצאו תהלוכות אחדות שבסיומן נערכו אירועי ענק.

בבוקר יום הילולת רשב”י, התאספו כ 700 ילדים במרכזה של רמה ג’ 2.

בטורים מופתיים, אוחזים כרזות אחדות ואומרים פסוקים צעדו ילדי החמד בליווי משאית שמחה, מוארת ועמוסה במוצגים מושקעים מרחוב דבורה הנביאה ועד למרכז המסחרי “רימונים” שקושט בדגלים, בלונים ושרשראות ססגוניות.

עם הגעת הילדים, נפתחה תכנית חווייתית שבמהלכה ריתקו את הנוכחים במסרים של אהבת חינם מנחה מיוחד וכן אומן להטוטי אש וקרקס חד אופן נדיר ומלהיב.

בהמשך, לקראת צהרי היום, התקבצו מכל האיזור – אנשים נשים וטף ל’התהלוכה’ בה”א הידיעה – לצעדת האחדות המפורסמת שפצחה ברחבת הבית חב”ד ונמתחה עד למרכז המסחרי הראשי של הרמה. התהלוכה שהתחילה מזה שנים ספורות להיערך ברמה ג’ מצליחה לשבור שיאים כל שנה מחדש כשגם השנה היא כמעט והכפילה את כמות משתתפיה.

אלפי אנשים מכל הרקעים והמגזרים, לקול שירה ותופים ובליווי משאית המוצגים ציינו את ל”ג בעומר באחדות יוצאת דופן.

בנקודת הסיום של הצעדה נערך אירוע שכלל מופע אש ולהטוטים וגם דברי תורה וחסידות על מהות היום הקדוש שנשא רב הקהילה הרב חיים אליהו גלוכובסקי שליט”א.

את ברכת ראש העיר העביר נציג חב”ד במועצת העיר ר’ ישראל מנדלסון שמסר את רגשות ההוקרה של חברי העיריה לפועלם של שלוחי הרבי בכל הרמה והעיר.

“תגובות חמות ומרגשות לא מפסיקות לזרום,” מספר הרב בנימין מנדלסון שליח הרבי ויוזם אירועי המועד, “אנשים אחוזי פליאה מקירוב הלבבות הנדיר שהתרחש באירועי ל”ג בעומר, ללא ספק, התהלוכה הותירה חותם משמעותי והוסיפה למרקם השכונה. הגישה החב”דית המקבלת והמאחדת מקשרת את כל הקהילות והקצוות”

מרחבי האתר
דילוג לתוכן