שיא חדש: אלפי נערים יצאו לנקות ברחבי העיר

יום הניקיון המסורתי יפתח היום ברחבי העיר, וישתתפו בו גם בכירי העיריה, ראש העיר ועוד * "זה הבית שלי והוא יהיה מה שאני אעשה ממנו. אני גאה בכולכם ושמחה מאוד על ההירתמות שוברת השיאים" אומרת ראש העיר ד"ר עליזה בלוך

היום (שני) מתקיים יום ניקיון בכל רחבי העיר, אליו הצטרפו אלפי בני נוער ותלמידים, ראש העיר ד”ר עליזה בלוך ובכירי העירייה. שובלים של חולצות ירוקות נראים בעיר ויחד הם לוקחים אחריות על הנעשה בעיר ועל הנראות שלה. יום הניקיון העירוני, שמתמקד בנושא המחזור, יימשך עם אירועים בפארק התפוח ובפארק ירמות החל מהשעה 16:30,. בעייריה מזמינים את הציבור הרחב לקחת חלק.

“מרגש, הבוקר אלפי תלמידים, תושבים, שוטרים, עובדי עירייה, כולם לוקחים אחריות ומנקים את העיר” אומרת ראש העיר ד”ר עליזה בלוך, “כל אחד מהם אומר: זו העיר שלי, זה הבית שלי והוא יהיה מה שאני אעשה ממנו. אני גאה בכולכם ושמחה מאוד על ההירתמות שוברת השיאים. אין כמו בית שמש!”.

“ההשקעה של מינהל תפעול ואגף שפ”ע היא יומיומית והיום אנחנו רואים כמה היא משתלמת” חבר המועצה וממונה שפ”ע הרב שלמה ברילנט,” אני רוצה להודות לכל השותפים ולכל אלו שלוקחים חלק בפעילות היום. יחד נשמור על ניקיון העיר”. “לאחר עבודה מאומצת ושיתוף פעולה בין כל אגפי העירייה, היום יצאנו ליום ניקיון בכל רחבי העיר”, אומר לנו ראש מינהל תפעול דודו ג’מו,” ההתארגנות המקצועית היא שמאפשרת לנו לנהל ימים חשובים מסוג אלו בהן כל אחד מקבל הזדמנות לקחת חלק למען טובת העיר”.

 

מרחבי האתר
דילוג לתוכן