בית משפט השלום בית שמש. צילום: 418

תובע את העירייה בשל עמוד חשמל שפגע ברכבו

תושב העיר תובע את העירייה על עמוד חשמל שנפל על הכביש ופגע ברכב. היום נערך דיון בבית המשפט בעיר.

בית משפט השלום בעיר, דן הבוקר בעתירה שהגיש תושב העיר נגד העירייה, לאחר שנפגע מעמוד חשמל שנפל על כביש בו נסע, והדבר גרם נזק לרכבו.

המדובר באירוע שהתרחש לפני למעלה משלוש שנים ברחוב הקישון ברמת בית שמש א’, כשלטענת התובע, העירייה היא האחראית לאירוע התאונה ולתוצאותיה, כשלטענתו העירייה לא טיפלה בעמוד כנדרש, לא ביצעה פעולות תחזוקה, וחובות נוספות שלטענתו יש לעירייה.

בתביעתו הוא דורש תשלום בגין הנזק למעלה מ-11 אלף שקל, ותוספות על דמי שמאות, השבתת הרכב, ובסה”כ העמיד את התביעה על יותר מ-15 אלף שקלים.

במהלך הדיון אמר עורך דינו של התובע כי לא הצליחו לאתר תמונות מהאירוע עצמו, אך ציין כי ישנן תמונות בידי המשטרה, אך זו מתנה את קבלתן בצו בית משפט.

מנגד, בא כוח העירייה טען כי לא התקבל דיווח על האירוע המדובר וכי לא ידוע עליו, וכי גם אם כן היה אין אחריותה של העירייה על העמוד שנפל ואם נתקע בו אז נסע בחוזר זהירות. כאשר לדבריהם גם לפי גרסתו של התובע, אם העירייה הייתה מעורבת אז היא פעלה באופן סביר שכן הגיעה לתקן , וכי בכל מקרה מדובר באירוע בלתי צפוי והעירייה פעלה באופן סביר.

בא כוח העירייה אך טען כי מדובר בעמוד חשמל וכי זה באחריות חברת החשמל וודאי שאין לעירייה אחריות לכך.

בתום הדיון קבע השופט כי המשטרה תעביר ליון בא כוח התובע את החומר המתייחס לאירוע, וכי התובע יגיש בתוך חודש את התמונות לבית המשפט עם עמדתו אם להמשיך בהליך המשפטי נגד העירייה.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן