צפו: אייכלר לבלוך: תמשיכי גם לקדנציה הבאה

ח"כ ישראל אייכלר ביקר היום בעיר בית שמש ונפגש עם ראש העיר. במהלך הפגישה בלשכתה איחל לה להמשיך לקדנציה נוספת. לאחר מכן יצאו לסייר בשטח.

ח”כ הרב ישראל אייכלר ערך סיור משותף עם ראש עיריית בית שמש הד”ר עליזה בלוך וחבר מועצת העיר הרב ישעיהו ויסמן בכל מוקדי הפיתוח והתנופה בבניית העיר ובתוכם מוסדות בעלזא, הפרוסים בכל הרמות.

ח”כ הרב אייכלר ור”ע הד”ר בלוך שוחחו על חזון התשעים אלף ילדים כן ירבו ועל התשתיות הנדרשות. שוחחו עם מנהלי מוסדות, על הצרכים והטיפול של העירייה בכל הנדרש, ושטחו את בקשותיהם להמשך הדרך.

בסיום הפגישה הביע ח”כ הרב אייכלר התפעלות מקצב הפיתוח ומחזון הבניה של מוסדות קהילה וחינוך, לכל ילד כולל גינון ומרחבים לכל משפחה, המרץ האדיר של ראש העיר לפתח את העיר ועמידתה האיתנה לצד הציבור החרדי על גווניו השונים.

“אני מבקש להודות בשמי ובשם כל ילדי בית שמש, ובפרט החרדים ובהם חסידי בעלזא. עשית בעיר הפיכה מחשבתית. למרות החששות משני הצדדים לאחר הבחירות והשיח של מאבקי כוחות בין אוכלוסיות שונות. לימדת את התושבים שהשכן אינו אויב אל שכן טוב. אפשר לגור בעיר אחת אוכלוסיות שונות אלו מאלו. איש את רעהו יעזורו. במקום להילחם זה בזה. זה חשוב מאוד לכל ילדי בית שמש. יש לך זכות גדולה” אמר ח”כ הרב אייכלר.

הוא הוסיף כי “השגת התקציבים האדירים לפיתוח ובינוי מוסדות חינוך וקהילה, הוא אתגר גדול ומשמעותי. לממן את כל המפעל הזה שראינו בסיור זהו דבר עצום. אנחנו נשמח לתת יד ולסייע בכנסת ובממשלה ככל האפשר. אני מברך אותך שתזכי להמשיך ולהשלים את המהפך שהתחלת בו”.

רה”ע הד”ר עליזה בלוך: “אני רואה בך ובקהילה החרדית שאתה מייצג שותפים בכירים. המטרה שלנו היא משותפת. נמשיך לעשות הכל כדי שלכל התושבים פה יהיה טוב ובריא לגור”.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן