המאבטח דניאל גולב הי”ד הובא למנוחות: “אתה גיבור”

המאבטח שנרצח בערב שבת בכניסה לאריאל בשומרון הובא למנוחות * "למדת בבית הספר עתי"ד דביר בעיר בית שמש וגם שם המורים שלך החל מאמש מדברים על העוצמה שלך" ספדה ראש העיר

לפני זמן קצר הסתיימה הלוויתו של ויאצ’סלב ולדי דניאל גולב הי”ד, המאבטח שנרצח במהלך ערב שבת בכניסה לעיר אריאל. הנרצח הינו תושב העיר ומשפחתו אף מתוגררת בעיר. לפני זמן קצר הוא הובא למנוחות בבית העלמין דרך החיים, שמאות מלווים אותו למנוחת עולמים.

 

במהלך הלוויה נשא דברים ראש העיר ד”ר עליזה בלוך:

הספד ראש העיר ד”ר עליזה בלוך – ויאצ’סלב ולדי דניאל גולב ז”ל

ולדי- דניאל שלנו אתה גיבור ! כך נזכור אותך כולנו !

ולדי- דניאל עמדת  בפתח הכניסה לישוב אריאל והגנת כחומה בצורה למול כדורי המחבלים הנפשעים הרצחניים.הגנת על ויקטוריה פליגלמן ארוסתך , שעבדה יחד איתך כמאבטחת , והגנת על העיר אריאל ותושביה.

עמדת כחומה בצורה עד שקרסת ממכת האש הרצחנית.

ולדי- דניאל אני אספר לך מה אמרו עליך אמש . אמרו שאתה איש חזק כמו שור. שמרת וגוננת על האחים שלך והוריך.  . על כך שהיית סלע איתן. השקט שבך אפיין אותך גם בביצוע המשימות בצבא.

משפחת גולב המופלאה.

אתם הסיפור של בית שמש , אתם הסיפור של מדינת ישראל. במסלול חייכם שליבתם עלייה לארץ. בחרתם במדינת ישראל , ובחרתם בעיר בית שמש. מסע שמקפל בתוכו הרבה מאד אתגרים. אתם בחרתם לראות באתגר הזדמנות ולא קושי. אתם מתגוררים בשכונה חרדית , הילדים המדהימים לומדים במוסדות של הציונות הדתית וולדי דניאל הבכור שלכם וגם קצת שלנו בחר לצאת לשרות צבאי מלא ומשמעותי , פנה להשכלה גבוהה ובחר לעסוק בביטחון בשמירה על הארץ והעיר אריאל. משפחת גולב אתם הפסיפס הישראלי. אתם לא מגש הכסף , אתם מגש הזהב עליו נבנית תקומת עמנו.

משפחת גולב המופלאה.

אנחנו לא ניתן למחבלים הנפשעים להרפות את ידינו. אנחנו לא נתן למחבלים שפלים לעצור אותנו במסע שלנו.

ולדי- דניאל הגיבור לקח אחריות. בפעולתו המופתית הציל את ויקטוריה ועוד רבים נוספים. ולדי-דניאל חשב על אחרים לפני שחשב על עצמו . המסירות , האחריות , העוצמה שלו ראויה לכל מילות גבורה. אנחנו נמשיך כאן בעיר לספר את סיפורו של ולדי-דניאל. בבתי הספר , בתנועות הנוער נספר את גבורתו. נעשה הכול שהיא לא תשכח. נעשה הכול שכל אחד מילדי בית שמש מכל הקהילות ומכל המגזרים ייקח עמו להמשך חייו משהו מתכונותיו ומגבורתו של ולדי- דניאל. תהיה זו נחמה קטנה , תהיה זו דרכנו לשמור על זכרו של דניאל- ולדי הגיבור חי עמנו כאן בעיר בית שמש.

ולדי- דניאל אני מצדיעה לך בשם כל תושבי העיר בית שמש על גבורתך העילאית.

תהה נשמתו של איש הביטחון גולב דניאל- ולדי צרורה בצרור החיים.

 

צילום: דוברות עירית בית שמש

 

מרחבי האתר
דילוג לתוכן