צילום: יח"צ

מהיום: כל קווי האוטובוס בעיר לירושלים יופעלו על ידי חברת ״תנופה״

חברת תנופה מטמיעה את הפעימה האחרונה באשכול הבינעירוני של בית שמש * "אנו מתמקדים בעמידה בלוחות הזמנים, בשמירה על פרוטוקלי הבטיחות ובשירות לקוחות מעולה" אומר לנו המנכ"ל מיכה קופילובסקי

חברת תנופה מטמיעה את הפעימה האחרונה באשכול הבינעירוני של בית שמש. חברת “תנופה” תפעיל את כל האוטובוסים הבינעירוניים בין בית שמש לירושלים. זאת, במסגרת המכרז להפעלת השירות הבינעירוני לבית שמש ופרוזדור ירושלים, שפורסם לפני כשנתיים על ידי הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה. שירות זה הופעל עד כה על ידי חברת “אגד”.

במסגרת השינוי, יוארכו שעות הפעילות בקו 626, עד חצות והוא יחל לפעול גם בימי שישי ובמוצאי שבת. כמו כן, מספרי הקווים ישתנו מקידומת 4 לקידומת 6: קו 414 יהפוך לקו 614, קו 415 יהפוך לקו 615, קו 417 יהפוך לקו 617, קו 418 יהפוך לקו 618, קו 419 יהפוך לקו 619 וקו 420 יהפוך לקו 620.

עקב עבודות תשתית של הרכבת הקלה בירושלים, ועבודות בניה נוספות בשדרות ״בר אילן״, חלק מהקווים ישנו את מסלולם, על מנת לאפשר לנוסעים ולנוסעות חווית נסיעה תקינה ומסודרת, ללא פקקים משמעותיים. חלק מהקווים ישנו את מסלולם אל צירים חלופיים בהם הוקמה תשתית העדפה לתחבורה ציבורית, על מנת לאפשר לנוסעים ולנוסעות חווית נסיעה תקינה ומסודרת”

קו 617 יעבור ברחוב ירמיהו, שמגר ושפע חיים, במקום תחנת שז״ר, שרי ישראל וציר בר אילן בירושלים .

קו 618 לא יעבור ברחובות נחל לוז, נחל רפאים ונחל איילון בבית שמש.

וקו 619 לא יעבור יותר ברחובות חבקוק וירמיהו בבית שמש ובציר בר אילן בירושלים.

מנכ״ל חברת ״תנופה״ מיכה קופילובסקי: ״אנחנו ב״תנופה״ מאמינים בלשרת את הציבור בצורה הטובה ביותר: אנו מתמקדים בעמידה בלוחות הזמנים, בשמירה על פרוטוקלי הבטיחות ובשירות לקוחות מעולה. כל זה, כדי לספק לקהל הנוסעים את חווית הנסיעה הטובה והאיכותית ביותר״.

מרחבי האתר
מחוץ לבית שמש

ברקע המצב: סיור היערכות במירון לקראת ל”ג בעומר

בצל המצב הביטחוני המתוח, נערך היום (שלישי), סיור היערכות בהר מירון לקראת אירועי ל”ג בעומר הצפויים בלג בעומר. הסיור התקיים בראשות מפכ”ל המשטרה, ממ”ז צפון, פרוייקטור ההילולא ובכירים נוספים.

לידיעה המלאה »
מחוץ לבית שמש

נתניהו בנושא צווי מעצר: שערורייה בקנה מידה היסטורי

ראש הממשלה נתניהו יוצא נגד האפשרות שבית הדין בהאג יוציא צווי מעצר נגדו ונגד ראשי המדינה, ואומר כי מדובר בשערורייה בקנה מידה היסטורי. “זאת תהיה הפעם הראשונה שמאשימים בפשעי מלחמה מדינה דמוקרטית, שנלחמת על חייה לפי כל כללי הדין הבינלאומי”.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן