קבוצת נתיב נערכת לשיווק יותר מ-1,000 דירות חדשות בשכונה ד-5 בבית שמש

עם סיום שיווקן של כ-1,000 יח"ד חדשות שנבנו בשישה פרויקטים שונים ברמת בית שמש, נערכת קבוצת 'נתיב – פיתוח ויזמות נדל"ן' לשיווקן של למעלה מאלף יחידות דיור נוספות בשכונה ד-5. מדובר בפרויקט משמעותי אותו מקדמת הקבוצה שבבעלות איש העסקים ר' שמחה גריידינגר.

קבוצת ‘נתיב – פיתוח ויזמות נדל”ן’ משלימה את השיווק לשישה פרויקטים שונים ברמת בית שמש, וכבר נערכת לשיווקן של יותר מ-1,000 יח”ד חדשות שייבנו במסגרת הפרויקט הגדול של הקבוצה בשכונה ד-5. לקבוצה מוניטין רב ואיכות בנייה בלתי מתפשרת, המספקת חוויית מגורים אופטימלית בכל האזורים בהם היא בונה. העיר בית שמש, שחווה התפתחות מואצת, מהווה מיקום אטרקטיבי לרוכשים הודות למיקומה ומרקם החיים שבה.

מגמה זו הביאה את קבוצת נתיב לקדם בינוי נרחב וחסר תקדים בעיר בית שמש עם שורה ארוכה של פרויקטים המשתרעים באזורי העיר השונים. עכשיו, מודיעה הקבוצה על התקרבות להשלמת שיווקם של שישה פרויקטים והיערכות לקראת שיווקן של למעלה מ-1,000 יח”ד חדשות לטובת המגזר החרדי. מדובר בשכונה שלימה, כולל תשתיות, כבישים, מבני ציבור ומתחמי עסקים, הנבנית על ידי הקבוצה המובילה במסגרת פרויקט ‘תכנן ובנה’.

ר’ שמחה גריידינגר, יו”ר ובעלים של קבוצת ‘נתיב – פיתוח ויזמות נדל”ן’: “אנו ממשיכים את תנופת הפיתוח שמלווה את העיר בית שמש בשנים האחרונות עם תוספת משמעותית של דירות חדשות. עם התקרבות להשלמת השיווק של הפרויקטים ברמת בית שמש, כעת מתחילה ההיערכות לקראת שיווק שכונה ד-5, שהיא אחת מהפרויקטים הגדולים והנרחבים שנבנים בארץ”.  

מרחבי האתר
דילוג לתוכן