תיעוד בהסכמת ההורים | צילום דוברות צוות הצלה

שבוע אחרי הטביעה, מפגש מרגש עם הפעוטה שניצלה בנס

יום חמישי האחרון, בשעה שכולם עסוקים בהכנות האחרונות לחג הפסח, אחרים כבר מתכוננים לבדיקת חמץ. הוזנקו מתנדבי מד”א ‘צוות הצלה’ לאירוע של פעוטה שטבעה באמבטיה.

אליקים שישא וארי רבינוביץ, חובשי רפואת חירום ב’צוות הצלה’ סגרו היום מעגל מרגש, כשהוזמנו לפגוש את ההורים והפעוטה בת החודשיים.

האמא שיחזרה את הרגעים הדרמטיים, כמה ימים אחורה. בשעה שעסקה במקלחת של הפעוטה על מתקן בטיחותי ותקני, מסיבה לא ברורה המתקן התהפך והפעוטה מצאה את עצמה שואבת כמויות של מים.

עם הגעת כוחות ההצלה, הם קיבלו לידיהם בת חודשיים ללא נשימה, כשהיא מליאה במים ועם צבע פנים כחול.
עוד ציינו ההורים, כי הרופאים בביה”ח הדגישו בפניהם שוב ושוב, כי אודות להגעה המהירה של החובשים והסיוע הרפואי ברגעים הראשונים, הם אלה שסייעו לחזרתה לחיים בצורה תקינה.

במפגש היום הוסיפו המלאכים בצהוב להורים: חששנו מהגרוע מכל, ראינו כל רגע שחולף כנצח ועשינו כל מה שיכולנו על מנת להציל את חייה. כהורים לילדים, לעיתים מטען הרגש עולה במיוחד לנוכח מצב רפואי מורכב, ובפרט כשמדובר בילדים. לראות היום את הילדה בביתה, כשהיא נושמת בכוחות עצמה ולאחר ששוחררה מביה”ח ללא נזק נוירולוגי, מעניק לנו את הסיבה והכוחות להמשיך במלאכת הקודש למען הצלת נפשות.

לקראת סיום המפגש, בירכו מצילי החיים וההורים על כוס יין, ואיחלו אורך ימים ונחת מילדה זו ומכל ילדיהם בלי עוגמת נפש.

ההורים ומתנדבי ‘צוות הצלה’ מביעים את הערכתם לארגון ‘קרן יוסף’ על עזרתם ותמיכתם בסיוע של ממש בהענקת ציוד החייאה משופר שסייע להצלת הפעוטה.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן