ראש העיר ד"ר עליזה בלוך. צילום: באדיבות המצלם

ראש העיר במכתב למיכאלי: “פגיעה משמעותית בעשרות אלפים מתושבי עירי” ● בלעדי

רפורמת "דרך שווה" שמקדמת שרת התחבורה מירב מיכאלי "עלולה לפגוע בתושבי העיר בית שמש" כותבת ראש העיר במכתבה הבוקר * "הרפורמה תפגע במשפחות ברוכות ילדים. יש לבצע מחקר מעמיק בדפוסי נסיעה של קהלים" כותבת בלוך במכתבה

ראש העיר ד”ר עליזה בלוך העבירה הוציאה כתב דחוף לשרת התחבורה מרב מיכאלי בעקבות רפורמת “דרך שווה” שעלולה לפגוע גם בעיר בית שמש.

כך כותבת ד”ר בלוך במכתבה:
“בתכנית שהוצגה על ידך קיימים מספר ליקויים משמעותיים המכבידים בפועל על רבים תושבי עירי. אציג נושאים אלו בקצרה:1.ביטול הערך הצבור ברב הקו הוא דרמטי עבור רבים מתושבי העיר. סכומי הכסף הצבורים שאינם נטענים בכרטיס הרב קו הופכים להוצאה ישירה , וכאשר מדובר במשפחות ברוכות ילדים זו הופכת להיות הוצאה ישירה המכבידה מאד על משפחות רבות.
2. התייקרות הנסיעה הפנימית בעיר בית שמש תעלה מ 3.5 ₪ ל 5.5 ₪. המחשבה כי ניתן לשקלל את הנסיעות הבינעירוניות במרכיב המחיר לנסיעה מקומית אינו עומד במבחן המציאות. הנסיעות במהלך השבוע רבות ואינן עומדות ביחס ישר לנסיעות בסופי השבוע , ולכן אין זה נכון לכרוך בין נסיעות היומיום הרבות לנסיעות לשבת מחוץ לעיר.”

מסיימת ראש העיר בית שמש את מכתבה:”יעילותה של רפורמה נבדקת ביכולת שלה להיטיב עם קהלי המטרה המרכזיים שלה. התחבורה הציבורית משרתת אזרחים ולא טבלת רווח והפסד ולכן נכון היה לבצע מחקר מעמיק בדפוסי נסיעה של קהלים הנשענים על התחבורה הציבורית כמשענת המרכזית שלהם , לסמן מטרות אסטרטגיות ורק לאחר מכאן לגבש תכנית לפרסום.
לולא תיקון הליקויים שהוצגו דלעיל ימשיכו עשרות אלפים בעיר בית שמש , ובמקומות רבים אחרים להיפגע פגיעה כלכלית ישירה.”

 

מרחבי האתר
דילוג לתוכן