עסקים: רשת האופנה לגברים מנטור פותחת הערב סניף חדש בעיר

הסניף החדש יפתח במתחם 'הרובע' והוא מצטרף לעוד שלושה סניפים נבחרים של הרשת ● הערב, מעמד קביעת מזוזה על ידי אישי ציבור ובראשם רב הכותל והמקומות הקדושים

רשת אופנת הגברים ‘מנטור’ תפתח הערב (רביעי) את שעריה לראשונה בעיר במתחם ‘הרובע’ ברמה א’ (מנחם פורש 12). הרשת המובילה במגזר פותחת את הסניף הרביעי שלה, וכעת היא מגיעה גם לעיר בית שמש ומתמקמת בלוקיישן הטוב בעיר. סניף מנטור החדש ישתרע על פני למעלה מ-100 מ”ר של אופנת גברים ייחודית שיש רק ל’מנטור’ להציע. הסניף החדש אשר עוצב בסגנון מודרני, משלב בתוכו אלמנטיים מותאמים אופנתיים למגזר החרדי. הסניף כולל את כל מגוון החליפות, סירטוקים, פראקים, עניבות, ועוד. הקולקצייה בחנות תתחדש כמדי עונה, והיא מותאמת לכל שכבות הגילאים, בחורי ישיבות ועוד. ניתן למצוא חליפות איטלקיות מובחרות מ-100% צמר.

 

“אנו נרגשים לפתוח את הסניף החדש שלנו בעיר, ולהביא את האיכות שיש רק למנטור להציע גם לבית שמש” אומר לנו מאיר בר לב היו”ר והבעלים, “התפתחות העסקים בעיר בית שמש וערב פסח הקרב ובא, זה הזמן הנכון לבוא ולהתחדש באיכות שיש לנו להציע”.

 

יש לציין, שהערב יערך בשעות הערב מעמד קביעת מזוזה, בהשתתפות אישי ציבור, רבנים, ורב הכותל והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ.

 

 

הכתבה בשיתוף ‘מנטור’ 

 

 

 

מרחבי האתר
דילוג לתוכן