מדהים: עשרות אמהות ובנות ביום הפתוח של סמינר חב”ד בעיר

הסמינר החב"די הראשון בעיר פתח הושק אמש (שני) לראשונה בהשתתפות רבני קהילות חב"ד בעיר * עשרות אמהות ותלמידות הגיעו לערב המיוחד וקיבלו את המנהלת החדשה הגב' דבורה זיגמן

ביום ראשון יז באדר, התכנסו עשרות אמהות ובנותיהם לערב חשיפה והרשמה לתיכון “דרך חי’ה” בעיר. הערב יועד לתלמידות העולות לכיתות ט’ ו-י’, ונערך במתחם בית הספר. הארוע תוכנן בקפידה, תוך מחשבה והשקעה בכל פרט, החל מבר בוטיק חלבי עשיר ועד למשאי הרבנים והצגת תשתית מובנת במגוון תחומים. הערב נפתח בוידאו אשר בו הובאו דברי קודשו של הרבי מליובאוויטש זצקו”ל על יוקר החינוך ואחריותם של ההנהלה והמחנכים על מצבם הגשמי והרוחני של התלמידים בשיתוף פעולה עם ההורים. לאחר מכן הרבנים נשאו דברי חיזוק בנושאי השעה וברכו את ההנהלה והועד המייסד אשר בראשו עומד הרב אביגדור פקטור.

 

פתח את הדברים המרא דאתרא, הרב חיים אליהו גלוכובסקי שליט”א, אשר ברך את הבנות ואת הוריהם ונשא דברים אודות הקשר בין הפרשה לגישות חינוכיות. אחריו עלה הרב מיכאל שלמה אבישיד מרבני חב”ד בעיר, אשר ברך אף הוא את ההורים, הבנות ואת עושי המלאכה ונשא את המשא המרכזי בו קישר בין מביאי קורבן התודה והקשר לאנשי חינוך. בסיום דבריו הרב ביקש להודות שוב לעושי המלאכה והדגיש את המחוייבות של ההנהגה הרוחנית למוסד. המנהלת, הגב’ דבורה זיגמן, אשר שמה הולך לפניה כאשת חינוך ואשר הבנות נמשכות אחריה, הציגה את חזון בית הספר כמו גם את תוכניות הלימוד המפורטות לשנה הבאה. לאחר מכן היה שיח בריא ופורה בין ההורים למנהלת בו נשאלו שאלות וניתנו תשובות לשביעות רצון ההורים.

בחלק האחרון של הערב, האימהות נשארו לסדנא עם הגב’ חני יירס בעלת תואר שני בפיסוכדרמה אשר עסקה בהצבת גבולות וסמכות הורית. במקביל המנהלת דבורה זיגמן שוחחה עם התלמידות וערכה פעילות אטרקטיבית על בניית חלומות והדרך להגשימם. תקצר היריעה מלהביע את התחושות הנלהבות והכרת התודה שאחזה בקהל בסיום הארוע.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן