“הפרת ההסכם הקואליציוני”: תגובות קשות על מינויה של אתי מאיר

המינוי של הגב' אתי מאיר לראשות המועצה הדתית בעיר גורר אחריו תגובות קשות מכל קצוות מערכת הפוליטית בעיר וגם בזירה הארצית ● ארנרייך: "מחטף פוליטי שיעמיק את תופעת המינויים הפוליטיים על פני המקצועיים על חשבון הציבור"

כפי שדיווחנו אמש (שני) הערב מונתה בטקס הגב’ אתי מאיר כממונה על המועצה הדתית בעיר. מאיר נכנסה לתפקיד בעקבות מהלכים ארציים שרוקם לאחרונה השר לשרותי דת מתן כהנא. מהלך זה צפוי להשפיע גם על ערים אחרות בקרוב.

“אנו רואים בחומרה את התנהלותו של השר מתן כהנא במינוי נציגה מטעמו לראשות המועצה הדתית” אומר לנו הערב, המשנה לראש העיר הרב ישעיהו ארנרייך,”אנו רואים בחומרה את התנהלותו של השר מתן כהנא במינוי נציגה מטעמו לראשות המועצה הדתית”, מסביר ארנרייך,” מינוי זה אינו משקף את עמדת רוב חברי מועצת העיר ואף את עמדת ראש העיר שדרשה מהשר שלא לבצע מינוי מעין זה בכפייה”.לצערנו מדובר במחטף פוליטי וכאמור בניגוד לעמדת ראש העיר בית שמש, שלא יקדם את שירותי הדת בעיר אלא יעמיק את תופעת המינויים הפוליטיים על פני המקצועיים על חשבון השירות לציבור.

גם בש”ס לא דילגו הערב על המינוי. במכתב שיצא בשעות האחרונות נכתב: “אנו רואים את הדברים בחומרה” כותב מנכ”ל התנועה ח”כ חיים ביטון, “אנו רואים במינוי הממונה לראשות המעוצה הדתית כהפרה בוטה מצדך את ההסכם הקואליציוני שנחתם בין ש”ס לבינך. אין לנו ספק כי אם היית נאבקת על קיום הבטחתך כפי שנאבקת על נושאים אחרים החשובים לך, המינוי לא היה יוצא לפועל. אנחנו קוראים לכנס את המועצה מיידית ולמצוא פתרונות נדרשים לבחרית הרכב המועצה הדתית”.

 

 

 

מרחבי האתר
דילוג לתוכן