בלוך נפגשה עם מנכ”ל הרכבת: “תדירות הרכבות תוכפל”

ראש העיר נפגש עם מנכ"ל הרכבת מיכאל מייקסנר ובכירי החברה ובו עלו מספר נושאים מהותיים הקשורים לעיר ● "העיר שלנו היא עיר מוטת תחב"צ ועל כן נדרשת רמת שירותיות הגבוהה והתואמת את הצרכים" אמר בלוך בתום הפגישה

ראש העיר ד”ר עליזה בלוך, מהנדסת העיר ענבר וייס וגורמים עירוניים נוספים פגישה יחד עם מנכ”ל רכבת ישראל מיכאל מייקסנר ובכירי החברה ובו הועלו מספר נושאים מהותיים לתושבי העיר. הצדדים סיכמו שעד לאמצע שנת 2023 תדירות הרכבות תוכפל לאחת לחצי שעה, שיפור משמעותי ביחס למצב הקיים. כמו כן, הוצגה תכנית להקמת חניון חדש וגשר בצמוד לרכבת, דבר שיקל ללא ספק על הנוסעים. בנוסף, עלה הצורך בהכפלת המסילות לצורך הגברת תדירות הקווים וסוכם כי , לאחר קבלת האישורים הממשלתיים הנצרכים, רכבת ישראל תיקח אחריות על התכנון והיציאה לביצוע. זאת ועוד, מנכ”ל הרכבת הגיב בחיוב להצעה לבחירת חלופה למיקום מסוף המטענים כך שלא יחסום את אזור התעשייה מע”ר צפון.

מנכ”ל הרכבת ציין כי בעבר המדינה לא פעלה להכפלת המסילה ועל כן הוא הציב מטרה לפיה בעוד כשנה יהיה אפשרי להכפיל את תדירות הרכבות בכפוף לאישורים. מאידך, ראש העיר בלוך חידדה כי במיקום הנוכחי שנבחר לא יקום מסוף המטענים המתוכנן. הצדדים סיכמו להמשיך לפעול יד ביד על מנת להבטיח את השירות המיטבי עבור תושבי העיר.

“אני שמחה על הפגישה עם מנכ”ל התחבורה ועל ההירתמות של החברה לסייע לנו לחזק את מערך הרכבות בעיר”, אמרה ראש העיר ד”ר עליזה בלוך בתום הפגישה,” בית שמש היא עיר מוטת תחבורה ציבורית ועל כן נדרשת רמת שירותיות גבוהה התואמת את הצרכים. נמשיך לפעול יחד על מנת לעמוד ביעדים שהצבנו לרווחת תושבי העיר כולם”.

 

מרחבי האתר
דילוג לתוכן