בלוך לשרת הקליטה: “בית שמש ערוכה לקליטת העולים”

בעקבות המלחמה הקשה במזרח אירופה, וגל העולים שצפוי להגיע לישראל השבוע, פנתה ראש העיר לשרת הקליטה במטרה להשים את בית שמש כיעד לקליטתם * בלוך ציינה את השרותיים המיוחדים והניסיון שיש לעיר בקליטת עולים

המלחמה הקשה בין אוקראינה לרוסיה לא פוסחת גם על העיר. הבוקר שוחחה ראש העיר ד”ר עליזה בלוך עם שרת הקליטה פנינה תמנו שטה. בעקבות ההתפתחויות במלחמה, והגעת אלפי עולים לישראל במבצע מיוחד בימים אלו ממש, שוחחה בלוך עם שטה. בין הדברים אמרה בלוך לשטה שהעיר בית שמש היא יעד לקליטת עולים במשך כל השנה, ובוודאי בזמן חרום כדוגמת מלחמה. בלוך ציינה גם את הצוותים המקצועיים שהם ערוכים בעת הצורך למשימה החשובה של קליטת העולים.

 

 

מרחבי האתר
מחוץ לבית שמש

ברקע המצב: סיור היערכות במירון לקראת ל”ג בעומר

בצל המצב הביטחוני המתוח, נערך היום (שלישי), סיור היערכות בהר מירון לקראת אירועי ל”ג בעומר הצפויים בלג בעומר. הסיור התקיים בראשות מפכ”ל המשטרה, ממ”ז צפון, פרוייקטור ההילולא ובכירים נוספים.

לידיעה המלאה »
מחוץ לבית שמש

נתניהו בנושא צווי מעצר: שערורייה בקנה מידה היסטורי

ראש הממשלה נתניהו יוצא נגד האפשרות שבית הדין בהאג יוציא צווי מעצר נגדו ונגד ראשי המדינה, ואומר כי מדובר בשערורייה בקנה מידה היסטורי. “זאת תהיה הפעם הראשונה שמאשימים בפשעי מלחמה מדינה דמוקרטית, שנלחמת על חייה לפי כל כללי הדין הבינלאומי”.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן