“יום חג”: תקציב התב”ר בגובה 339 מליון ש”ח ● הפרטים המלאים

המועצה אישרה את התקציב הגדול של למעלה מ-339 מליון ש"ח למען כלל תושבי העיר * המליאה הצביעה פה אחד * הרב ישעייהו ארנרייך "בשורה אדירה לכל תושבי העיר מכל המגזרים, ויוביל לשיפור אדיר לאלפי תלמידי העיר שיוכלו להתחנך במוסדות מפוארים"

מועצת העיר אישרה לפני זמן קצר את ישיבת המליאה מן המניין מס’ 28 בה אושרו תב”ר שונים בגובה של 339 מליון ש”ח. בין התב”רים שאושרו: גינות משחקים, תקציב להנגשה, הקמת מקוואות ברמה ג’ ועוד תוכניות רחבות היקף של תשתיות, בניית פאקים, טיפול במפגעי בטיחות הקמת מועדנים ועוד

“זוהי בשורה אדירה לכל תושבי העיר מכל המגזרים, ויוביל לשיפור אדיר לאלפי תלמידי העיר שיוכלו להתחנך במוסדות מפוארים – תורה מפוארה בכלי מפואר”, אומר לנו המשנה לראש העיר ממונה חינוך הרב ישעיהו ארנרייך, “מליאת מועצת העיר אישרה היום בישיבתה החודשית מעל 200,000,000 עבור מוסדות חינוך בעיר.יום זה הינו יום חג והגענו אליו לאחר מאמצים כבירים שנעשו”, עוד הוסיף ארנרייך והדגיש “אני מבקש להודות לראש העיר ד”ר עליזה בלוך על מאמציה הרבים בהבאת התקציבים ממשרדי הממשלה ובאישורם במועצה ולכל חברי מועצת העיר על תמיכתם פה אחד בעניין”.

“אנחנו מאשרים היום תקציב עצום בגובה 339 מיליון ש”ח שכולו מיועד לעטוף את העיר בכל תחומי פעילות העיר” אומרת לנו ראש העיר ד”ר עליזה בלוך, “מדובר בהשקעה אדירה, החל מגינות וכיתות, דרך הקמת ספרייה וקונסרבטוריון וכלה בפריסת פאנלים סולאריים והקמת משטחי גומי. מליאת מועצת העיר פועלת למען כל תושבי העיר. אני מודה לכל חברי המועצה על השותפות ואין לי ספק שנשכיל ליישם את כל התקציבים לטובת העיר בית שמש ותושביה”.

מרחבי האתר
מחוץ לבית שמש

נתניהו בנושא צווי מעצר: שערורייה בקנה מידה היסטורי

ראש הממשלה נתניהו יוצא נגד האפשרות שבית הדין בהאג יוציא צווי מעצר נגדו ונגד ראשי המדינה, ואומר כי מדובר בשערורייה בקנה מידה היסטורי. “זאת תהיה הפעם הראשונה שמאשימים בפשעי מלחמה מדינה דמוקרטית, שנלחמת על חייה לפי כל כללי הדין הבינלאומי”.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן