אלימות בשערי צדק: בני משפחה תקפו מאבטחים ● צפו

אירוע אלימות חריג התרחש לפני זמן קצר בחדר המיון בבית החולים, במהלכו מספר בני משפחה של מטופל תקפו אנשי בטחון ואנשי צוות במיון.* "אנו לא נעבור לסדר היום" אומר מנכ"ל שערי צדק, פרופ' עופר מרין

אירוע אלימות חריג התרחש לפני זמן קצר בחדר המיון בבית החולים, במהלכו מספר בני משפחה של מטופל תקפו אנשי בטחון ואנשי צוות במיון. צוותי הבטחון התערבו במהירות והשתלטו על האירוע במטרה למנוע פגיעה בצוות ובמטופלים, במהלך ההשתלטות נפצעו 3 אנשי ביטחון מאלימות בני המשפחה. מערך הביטחון הזעיק את משטרת ישראל שהגיעה ועצרה באופן מידי את התוקפים.

 

“אנו לא נעבור לסדר היום לאחר אירוע חריג וקשה שכזה שמקומו לא בבית חולים בו מטפלים בפצועים”, אומר מנכ”ל שערי צדק, פרופ’ עופר מרין, עצרנו את עבודת צוותי המיון וכינסנו את כל אנשי הצוות ואנשי הביטחון כדי לחזק אותם, לתמוך בהם ולהעביר מסר חד משמעי שלא נאפשר שום אירוע של אלימות מכל סוג” אומר מרין,” פניתי למנכ”ל משרד הבריאות ולמפקד מחוז ירושלים במשטרה בבקשה למעורבותם האישית בטיפול ומניעת אלימות בבתי החולים.אני רוצה להודות אנשי הביטחון וצוות המיון על המסירות ועל המענה המהיר תוך סיכון עצמי כדי לעצור את המתפרעים ולמשטרה על התערבותם המהירה”.

 

 

 

 

 

מרחבי האתר
דילוג לתוכן