תתחדשו: החלה פריסת פחי המיחזור בבית שמש

הבוקר (רביעי) החל מינהל התפעול בעיריית בית שמש בפעילות הנחת הפח הכתומים ברחבי העיר. בסיום המבצע יונחו עוד מאות פחים כתומים המיועדים למיחזור והעבודות צפויות להסתיים עד תחילת חג הפסח. הפחים הראשונים, שסופקו על ידי תאגיד מיחזור תמיר, הונחו ברמת בית שמש א’ ובשבוע הקרוב יגיעו גם כן לגבעת שרת ולאזורים נוספים עד להצבת הפחים בכלל השכונות.

ראש העיר ד”ר עליזה בלוך: “כולנו לוקחים אחריות על חזות העיר. בית שמש ממחזרת, בית שמש נקייה יותר ומטופחת יותר. תודה גדולה למינהל תפעול ואגף שפ”ע בהובלת תחום חשוב זה. עכשיו הרגע של כולנו לקחת אחריות על העיר של כולנו ולהבטיח שבית שמש תהיה יפה כמו שאנחנו אוהבים. יחד נשמור על בית שמש ירוקה”.

הרב שלמה ברילנט, ממונה תפעול ושפ”ע: “הבוקר זהו יום חג. העיר בית שמש עומדת בקדמת העשייה בתחום מחזור בערוצים השונים: פסלטיק, נייר ופסולת אלקטרונית, וכל אלו בהלימה עם הצרכים ההלכתיים המאפשרים חלק מפעולות אלו בשבת בזכות טכנולוגיה ייעודית. מינהל תפעול מוביל את המהלך העירוני של פריסת הפחים השונים במקביל לגיבוש מדיניות הסברה לכלל תושבי העיר כדי שמשימות המיחזור יבוצעו באופן המיטבי. אני מבקש להפנות את הציבור לפרסומים השונים באמצעי התקשורת כדי שהמעורבות התושבים תהיה מוצלחת ביותר”.

חבר המועצה וממונה איכות הסביבה צבי ווליצקי: “היום התקדמנו עוד צעד בהשקת המערכת העירונית למחזור צשמהלכה יוצבו מתקנים חדשים ומזוהים יותר בנקודות האיסוף כדי להקל התושב. מחזור זו משימה עירונית ולאומית כאחת ואנו גאים ליטול את חלקנו. בתוכנית החדשה טופלו כל סוגי המחזור מה שעשוי להקטין במידה רבה את טביעת הרגל האקולוגית שלנו כעיר וגם לחסוך עלויות בפנוי והטמנת אשפה ולנתב את התקציבים לשירותים לתושב”.

תמי ליברטי, ראש מדור מיחזור: “מרגש לצאת לדרך עם פרויקט החשוב שעתיד לשנות לא רק את הנראות של העיר אלא גם ישפר את היכולת של כולנו לוודא את השמירה על יופיה של בית שמש”.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן