צילום: דוברות עיריית בית שמש

סגן יו”ר Deloitte ארה”ב הגיע הבוקר לביקור בעיר

סגן יו"ר Deloitte ארה"ב מארק שטיינגר ואילן בירנפלד יו"ר Deloitte ישראל ואנדרה סאלז סמנכ"ל תפעול דלויט ישראל הגיעו לסיור בעיר.

כפי שפרסמנו אמש בפרסום ראשון, הבוקר הגיע לעיר (שני) לסיור , מר מארק שטיינגר סגן יו”ר Deloitte ארה”ב. בכירי החברה היו אורחי ראש העיר ד”ר עליזה בלוך , ממונה תעשייה ומסחר חבר המועצה הרב ישראל מנדסלון גזבר העירייה אריה ברדוגו ואסתי מוסקוביץ ראש מנהלת התעסוקה העירונית. במהלך הסיור שוחחו על בחירת מרכז הפעילות של Deloitte בעיר וקורסי ההכשרה לקראת גיוס מאות עובדים תושבי העיר לשורות חברת הענק.

במהלך הפגישה אמר מארק שטיינגר סגן יו”ר דלויט ארה”ב כי סיפורה של העיר מאוד מרשים, ואנחנו מאמינים שיש בעיר המון כישרון. בדבריו הוא הדגיש כי הם מחויבים לאנשים. חברת Deloitte לא פיטרה אף עובד במהלך הקורונה מתוך אמונה באנשים ובמהלך המשבר הם חינכו את הלקוחות לעבוד מרחוק. ממונה מסחר ותעשייה הרב ישראל מנדלסון דיבר בשבח מסירות העובדים בעיר והרצון שלהם להצליח ובכך לתרום לחיזוקה של העיר.

את הביקור סיכמה ד”ר עליזה בלוך ואמרה כי היא רואה את החיבור עם דלויט כחיבור אסטרטגי, כמהלך משנה מציאות עבור עיר מתפתחת כמו בית שמש. עוד הדגישה ראש העיר כי כניסת Deloitte לעיר היא הבעת אמון עצומה בכוחות הפועלים בעיר ולבטח היא תוביל לכניסת כוחות נוספים לפעילות בע

מרחבי האתר
דילוג לתוכן