היועץ לשעבר של בלוך על הממשלה: “שילמדו ממה שעשינו בבית שמש”

היועץ לשעבר של ראש העיר ד"ר עליזה בלוך בפוסט על העיר בית שמש ועל הציניות שהממשלה הזאת מנסה לעשות בטקטיקה שלה * "חוסר בדרך ערכית. ותכלס חוסר בכל דרך. הטוב המשותף בממשלת האיחוי מתייחס רק לטובת חבריה"

אסף פאסי היועץ האסטרטגי לשעבר של ראש העיר ד”ר עליזה בלוך, ומי שהיה שותף לניצחון הגדול שלה לפני כארבע שנים, כתב הערב פוסט מעניין על הממשלה החדשה והקשר לעיר בית שמש. “לפני כשלוש שנים קיבלתי תיק כמעט בלתי אפשרי- מרוץ לראשות עיריית בית שמש  מול ראש עיר חרדי מכהן כעשור” כתוב פאסי בתחילת הפוסט, “לאשה, דתיה, בעיר שרוב אוכלוסיתה חרדית וחלקה מסורתית ומיואשת שגדלה ברגע מכפר. יחד עם חברי רוני רמון החלטנו ללכת על טקטיקה שהיא גם תפיסת עולם של הטוב המשותף. בסיומו של המרוץ ניצחנו. ובעבודה יום-יומית מוכיחה בית שמש עם קשיים מרובים שלבנה אחר לבנה יש אפשרות להסכמות של 70 או 80 אחוז ליצור טוב משותף שגורם לרוב להיות סה”כ מרוצים” כותב פאסי ומשווה, “מה שנעשה בצורה אמיתית בבית שמש נעשה בצורה צינית ומניפולטיבית ע”י הממשלה הנוכחית. טוב משותף אין פירושו. חוסר עמוד שדרה. חוסר הבעת עמדות בכל מה שאינו טקסים נוצצים. ותכלס סולם בשביל להיות ר”המ ברזומה. הכותרת של הממשלה הזו היא שום כלום. חוסר תוכנית כלכלית (סינגפור, זוכרים?!). חוסר דרך אידיאולוגית. חוסר בדרך ערכית. ותכלס חוסר בכל דרך. הטוב המשותף בממשלת האיחוי מתייחס רק לטובת חבריה”.

 

יש לציין, שפאסי הינו שותף ו‏בעלים בחברת פאסי.קראוס לתקשורת דיגיטל ואסטרטגיה, והוא משמש כיועץ פוליטי ויועץ תקשורת.

 

מרחבי האתר
מחוץ לבית שמש

ברקע המצב: סיור היערכות במירון לקראת ל”ג בעומר

בצל המצב הביטחוני המתוח, נערך היום (שלישי), סיור היערכות בהר מירון לקראת אירועי ל”ג בעומר הצפויים בלג בעומר. הסיור התקיים בראשות מפכ”ל המשטרה, ממ”ז צפון, פרוייקטור ההילולא ובכירים נוספים.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן