פרסום ראשון: מנכ”ל Deloitte העולמי מארק סטייגר יבקר מחר בעיר

הפירה העולמית שהחלה בגיוס עובדות מהעיר והמגזר החרדי ממשיכה להאמין בעיר, ותגיע עם המשלחת העולמי בראשות יו"ר החברה * הביקור יערך אחרי ביקורו לפני חודש של יו"ר דלוייט בישראל מר אילן ברינפלד

פחות מחודש אחרי שהגיעו לסיור היסטורי בבית שמש, הנציגה העולמית של Deloitt בישראל, יגיע מחר (שני) לעיר מנכ”ל הפירמה העולמית מר מארק סטייגר ביחד עם אנשי לשכתו מארה”ב ובכירים בחברה העולמית כאן בישראל . הביקור יערך על ידי ראש העיר ד”ר עליזה בלוך ביחד עם בכירים נוספים בעיריה, והמפגש צפוי להתקיים במהלך רוב שעות היום. כזכור לפני כפחות מחודש הגיע היו”ר בישראל מר אילן בירנפלד עם צוות ההנהלה הבכירה, לאחר שהפירמה הכריזה על גיוס של 300 עובדות מהעיר בשנים הקרובות.

כבר עכשיו החלו לראיין ב-Deloitt מועמדות ומועמדים לתפקידים מגוונים בעולמות הביקורת וראיית החשבון, יעוץ כלכלי, מיסוי, ייעוץ אסטרטגי, ייעוץ תפעולי, ניהול סיכונים וסיכוני סייבר כמו גם למגוון תפקידים בעולמות הטכנולוגיה, לרבות, פיתוח, יישום והטמעת מערכות ארגוניות ופלטפורמות טכנולוגיות.

 

מרחבי האתר
מחוץ לבית שמש

ברקע המצב: סיור היערכות במירון לקראת ל”ג בעומר

בצל המצב הביטחוני המתוח, נערך היום (שלישי), סיור היערכות בהר מירון לקראת אירועי ל”ג בעומר הצפויים בלג בעומר. הסיור התקיים בראשות מפכ”ל המשטרה, ממ”ז צפון, פרוייקטור ההילולא ובכירים נוספים.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן