צילום: חדשות 418

נחתם הסכם קואליציוני מחדש עם סיעות האופוזיציה

אחרי חצי שנה באופוזיציה שלומי אמונים, דגל התורה והליכוד חוזרים לקואליציה. בעירייה מברכים על המהלך שייטיב עם העיר.

לאחר למעלה מחודש של מו”מ, בעירייה מברכים על המוגמר. הסכם קואליציוני חדש נחתם אחה”צ (חמישי) בין ראש העיר לסיעות האופוזיציה – שלומי אמונים, דגל התורה והליכוד.

המהלך מתבצע חצי שנה לאחר העזיבה המתוקשרת את הקואליציה והיריבות האין סופית שנמשכה מאז. מעט לאחר השעה חמש הערב אמר גורם בכיר באופוזיציה לאתר 418 כי הולכים לחתימה, דבר שאכן קרה שעה לאחר מכן.

מנגד, גורם בקואליציה אמר לאתר 418 כי הוא “שמח על השקט שחוזר לעיר. אך לא מאמין שהשקט הזה יחזיק זמן רב. על אף שאני מקווה שאני טועה”.

בעקבות ההסכם, אמר המשנה לראש העיר וממונה מינהל חינוך ישעיהו ארנרייך, כי הוא מברך על הגיבוש המחודש שהושג בין מרכיבי הסיעות בבית שמש באופן ראוי ושווה, בחזרתם של נציגי אגודת ישראל, דגל התורה והליכוד לקואליציה העירונית.

“כמי שפעל רבות להשכנת השלום ובגישור בין הפערים, כולי תקווה ותפילה שבתום תקופת אי בהירות וחילוקי דעות, השותפות הקואליציונית חוזרת למסלולה. יחד נפעל ונעבוד בכוחות משותפים בעזרת ה׳, למען התושבים וקידום העיר בית שמש. מודה לראש העיר ד”ר עליזה בלוך על מאמציה הרבים ושיתוף הפעולה, לטובת העיר ועתידה”.

לאתר 418 נודע כי למעשה אין שינויים גדולים בין מה שהיה למה שקיבלו כעת הסיעות החוזרות לקואליציה. גורם בעיריית בית שמש אמר לאתר 418, כי הוא מעריך שהחלטת הממשלה ביום ראשון האחרון היוותה זרז לכניסת הסיעות בחזרה לקואליציה, לאחר שהוברר כי תקציבים נוספים מופנים לעיר, וכי מי שלא יצטרף לעגלה, לא יוכל להשפיע.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן