הועבר על ידי עקיבא 04.01.2022
צילום: באדיבות דוברות עיריית בית שמש

מפגש עם הגבאים וראשי קהילות בשכונה ד’2

מסייעים בתהליך האכלוס: התקיים מפגש עם הגבאים וראשי קהילות בשכונה ד'2 בעירייה. הפגישה נקבעה לאחר פגישה של חה"מ אלמליח יחד עם אברכים שרצו מאוד לאגד את הציבור הספרדי לקהילות גדולות.

מפגש בעירייה בהובלת חבר המועצה והמשנה לראש העיר הרב יצחק אלמליח ורמ”ט ראש העיר נתי גבאי יחד עם גבאים וראשי קהילות מהשכונה המתאכלסת ד’2, וזאת לטובת הענקת סיוע במהלך שלבי האכלוס. הגבאים העלו סוגיות שונות, ביניהם נושא התחבורה הציבורית באזור, בתי הכנסת ועוד שעל ליבם. הפגישה התקיימה ברוח טובה ונקבע כי השיח הפורה יימשך לצורך מתן מענה הולם לנושאים שהועלו.

הפגישה נקבעה לאחר פגישה של חה”מ אלמליח יחד עם אברכים שרצו מאוד לאגד את הציבור הספרדי לקהילות גדולות. לאחר פעילות מואמצת הצליחו להגיע לכ-6 עמותת ומעל ל-60 בתי אב בכל עמותה שהגישו בקשה להקצאה בשכונה.

חבר המועצה והמשנה לראש העיר הרב יצחק אלמליח: “אני מתרגש מאוד על גידול התושבים בשכונה ואמשיך לעמוד לצד הקהילות החשובות לטובת בניית בית השם. אני מודה לראש העיר ולרמ”ט ראש העיר על המאמץ והעזרה לקהילות שיזכו לבנות בקרוב את בתי הכנסת בשכונה”.

רמ”ט ראש העיר נתי גבאי: “עיריית בית שמש מובילה שיח מעמיק עם כלל תושבי העיר ובעיקר עם התושבים החדשים בעיר. השיח עם נציגי הקהילות בשכונת רמה ד’ הוא חיוני והוא חלק מתהליך הקליטה והרצון לתת לתושבים החדשים להרגיש בבית. דלתנו פתוחה ואין לי ספק שהתפתחות השכונה תהיה מיטבית”.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן