לא לבד בבידוד

הילדים של השכנה בבידוד, הכיתה נשלחה הביתה לבידוד… המילה בידוד הפכה לשם נרדף לתקופה מאתגרת אותה אנחנו חווים.

אתם רוצים לשמח את השכנים, את האחיינים, אחייניות, ואת הילדים שבבידוד.

‘שחק נא’ מציעה מגוון משחקים לשחקן יחיד, לכל גיל, לכל רמה ולכל טעם:

שעת השיא הוא אחד המשחקים הבולטים והנמכרים בעולם, בו מנסים להיחלץ מחניית מכוניות בלתי אפשרית. המשחק קיים בגרסה למבוגרים המשקיעים מחשבה והנאה, וקיימת גם גרסה המיועדת לילדים צעירים. אפשר לשחק בו במשך שעות רבות ולשאוב הנאה מאתגר החילוץ.

בסדרת המבוכים, תוכלו למצוא מגוון רב של משחקי מבוך משעשעים, מאתגרים ומלהיבים: מבוך גובה, מבוך לייזר, מבוך דיגיטלי ואפילו משחק חדש שצובר תאוצה: מבוך דומינו.

אפרופו חדשים, תפוס ת׳חתול הוא משחק מהנה, בו מתארחים שישה חתולים שובבים המעוללים תעלולים. המשחק מחולק לכרטיסי רמות שונים והוא משחק חשיבה אינטליגנטי המפתח מאוד. השחקן צריך לנחש לפי הרמזים, איזה אחד מהחתלתולים עולל את התעלול עליו מדובר.

משחקי יחיד נוספים שלא נס ליחם הם גם ‘שוקולד בריבוע’ העולמי המבוקש מאוד, ‘רכבת הרים’, ‘פול אל תיפול’ (המיועד לגיל 5 פלוס), שובר גלים, כדורים הפוכים (שהוא למעשה משחק בסגנון קובייה הונגרית לעבודה בידיים), מסביב לירח (ברעיון המשחק הקודם).

משחקי יחיד נוספים הם משחקי החשיבה של חברת think fun משחקי חשיבה מאתגרים במחירים מפתיעים ביותר, מניסיון ילדים משקיעים זמן ארוך במשחקים המאתגרים שמחייבים אותם לאמץ את החשיבה .

אתם מוזמנים לבחור לעצמכם את המשחקים המדברים ביותר לכם ולהזמין את עצמכם לשעות של חוויה מיוחדת. ואם אתם רוצים להעניק למבוגרים שסביבכם – לסבא ולסבתא, לדוד מבוגר אהוב, לשכנה חביבה – שעה של הנאה בריחוק החברתי ולהראות להם שלמרות המצב הם בליבכם, אתם מוזמנים להעניק להם משחק אחד מתוך המגוון הגדול של ‘שחק נא’. הם לא יפסיקו להודות לכם.

את משחקי שחק נא אפשר להשיג ברשתות ובחנויות הצעצועים.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן