צפו: ראש העיר: “אני רוצה תושבים יצרנים ולא נתמכים”

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך אמרה הבוקר כי לגדל ילדים חרדים בגטו חרדי זה נזק לאומי. עוד אמרה כי את ילדיה גידלה כשהיא רוצה שיהיו עם ילדים שנוסעים בשבת. בנוסף אמרה: "אני רוצה תושבים יצרנים ולא נתמכים".

צילום: דוברות עיריית בית שמש

בועידת העסקים של העיתון גלובס שנערכה הבוקר, נערך פאנל עם ראשי ערים ובהם נכח ראש עיריית אלעד ישראל פרוש, ולצידו גם ראש העיר עליזה בלוך. במהלך הפאנל אמרה ראש העיר כי “לגדל ילדים חרדים בגטו חרדי זה נזק לאומי. לא הייתי רוצה שילדיי יגדלו בגטו חילוני, לא יכול להיות שהם רואים מי שלא דומה להם רק בתקשורת”, עם זאת אמרה כי מעורב זו מילה רחבה, והסבירה שכאשר היא הגיעה לגור בבית שמש זה היה כי רצתה שילדיה יהיו מעורבים עם ילדים שונים. “רציתי שילדיי יהיו עם ילדים שנוסעים בשבת ולא נוסעים בשבת, המדינה לא יכולה להתנהל רק עם מי שצועק יותר בתקשורת. זה מאוד מאתגר ערבים מעורבות. זה לעשות הכל פי כמה”.

“מדינת ישראל מודדת את עצמה רק בכמות יחידות הדיור בשלטון המקומי. מדינת ישראל לא מודדת את עצמה בכמות שטחי המסחר והתעשייה” כך אמרה ראש עיריית בית שמש ד”ר עליזה בלוך בועידת העסקים של העיתון “גלובס”

ראש העיר בית שמש ד”ר עליזה בלוך התארחה היום בועידת העסקים של העיתון גלובס תחת הכותרת “ישראל בת 100- ממש בקרוב” והשתתפה בפאנל שעסק במארג הערים בשנת ב 100 למדינת ישראל.

ראש העיר ד”ר עליזה בלוך :”עיר מעורבת זו המשימה הלאומית של מדינת ישראל. זה לעיתים לנהל כמה ערים בתוך עיר אחת: חינוך , תרבות הכול צריך להיות מותאם למגזרים ולתתי המגזרים. בתוך תכנון הערים הסוגייה הכלכלית צריכה להיות על השולחן.

מדינת ישראל מודדת את עצמה רק בכמות יחידות דיור בשלטון המקומי. מדינת ישראל לא מודדת את עצמה בשטחי המסחר והתעשייה. הפיתוח הכלכלי מעניין את ראשי הערים בגלל שאנחנו צריכים לחזק את האיתנות הכלכלית. כערייה אני מנהלת מנהלת תעסוקה ואומרת כל היום למנהלי מפעלים הכניסו עובדים לשוק העבודה. אני רוצה תושבים יצרנים ולא נתמכים”

מרחבי האתר
מחוץ לבית שמש

ברקע המצב: סיור היערכות במירון לקראת ל”ג בעומר

בצל המצב הביטחוני המתוח, נערך היום (שלישי), סיור היערכות בהר מירון לקראת אירועי ל”ג בעומר הצפויים בלג בעומר. הסיור התקיים בראשות מפכ”ל המשטרה, ממ”ז צפון, פרוייקטור ההילולא ובכירים נוספים.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן