אושי אושי בקניון נעימי פותח את תפריט החורף למהדרין

הסניף בקניון נעימי מחמשת הסניפים הכשרים למהדרין פותח את תפריט החורף עם מגוון סושי טריות, ועד מגוון מנות פתיחה קלילות * "אנחנו שמחים למלא את משבצת הסושי למהדרין" אומר לנו תומר זקון הבעלים

סניף אושי אושי בבית שמש, חוגג בימים אלה תפריט חורף טעים ויפהפה. הסניף מספק סושי איכותי, אותנטי, מגוון ויצירתי במחיר הוגן גם בשאר הסניפים רחבי הארץ, והכל בכשרות מהודרת של בד”צ בית יוסף שמיטה לחומרא.

סניף אושי אושי בית שמש מזמין אתכם ליהנות מסושי ברמה אחרת, חומרי גלם איכותיים ושירות מסביר פנים. באושי אושי לא מתפשרים על איכות הסושי וזה ניכר בכל מנה ומנה, חומרי גלם איכותיים ביותר, ניקיון מוקפד  ועובדים מקצועיים שעוברים הכשרות מיוחדות.

החזון הקולינרי של Oshi Oshi מהדרין מבקש להביא לקהל שומרי הכשרות המהודרת את איכות המוצרים במקצועיות, זריזות ובמחיר שווה לכל נפש. אפשר לאכול בסניפים בכיף וגם לקחת סושי לאהובים שנשארו בבית! או… לחלום כבר על סיבוב נוסף של סושי, בבית.

שומרי הכשרות המהודרת ואלו המקפידים על שמיטה לחומרא, מקבלים כעת הזדמנות להכיר את המטבח היפני המותאם לחיך הישראלי וליהנות משפע של מנות סושי, נודלס ולהיטים נוספים המייחדים את הרשת. “המטבח של Oshi Oshi, עושה כבוד לסושי ולמטעמי יפן והמזרח”, מסביר תומר זקון, הבעלים של סניף בית שמש ועוד חמישה סניפים מהודרים ברחבי הארץ. “אנחנו שמחים למלא את משבצת הסושי האיכותי בכשרות המהודרת, להיות בית מצוין לאניני טעם שאוהבים את המטבח היפני ולא רוצים להתפשר על כשרות”

המסעדה מציגה מגוון מנות סושי טריות: סשימי, ניגרי, מאקי, פוטומאקי, אינסייד-אאוט, קונוסים, מגוון סושי סנדוויץ’ וספיישלים מרהיבים וטעימים כמו סנסט, ריינבואו ועוד. הרשת מציעה גם מגוון מנות פתיחה קלילות כמו אדממה, מרק מיסו וסלט טופו מרענן. תפריט החורף החדש כולל כמה מנות טעימות ויפות במיוחד כמו שיטאקי נודלס, פאד תאי, סושי מיס ג’ונס, מיסטר ג’ונס, ביטו ועוד.

זה הזמן להגיע, לטעום ולהתמכר.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן