54 דונמים חדשים שווקו באזור התעשייה החדש של העיר

מחיר ממוצע של 3.7 מליון ש"ח לדונם * "כניסת חברות ענק המובילות בתחום התעשייה והמסחר מהווה קטר כלכלי מוביל בעיר" אומרת ראש העיר בלוך

פורסמו תוצאות מכרז מקרקעין של רשות מקרקעי ישראל, במסגרתו שווקו בהצלחה כ-54 דונמים חדשים לתעשייה, תעסוקה ומסחר, בפאתיה המערביים של העיר בית שמש, בסמוך לכביש 38, ולאורך שדרות וירג’יניה, המובילות למפעל מנועי בית שמש ולמכללה הלאומית לשוטרים. במסגרת המכרז שווקו 16 מגרשים, מתוכם 6 מגרשים לתעסוקה ומשרדים, 15 מגרשים לתעשייה ומגרש אחד למסחר. מחיר הזכייה הממוצע עומד על כ3.7 מיליוני ש”ח לדונם, ולכל אחד מהמגרשים היו בין 4 ל-15 מציעים שונים. המגרשים ששווקו הינם חלק אחד מתוך אזור תעשיה חדש אשר יפותח בשנים הקרובות ע”י החברה הכלכלית, בהמשך לפיתוח אזורי התעשייה הנרחב שבוצע בשנים האחרונות בעיר בית שמש. בכך הושלם שיווק אזור תעשייה ישעי כולו.

“השיווק המוצלח וההיענות העצומה לכל מגרש היא הבעת אמון אדירה בפיתוח הכלכלי של העיר” אומרת ראש העיר ד”ר עליזה בלוך, “כניסת חברות ענק המובילות בתחום התעשייה והמסחר מהווה קטר כלכלי מוביל בעיר. אני רוצה לברך את כל הזוכים. עיריית בית שמש תעשה הכול על מנת להמשיך ולקדם את הפעילות הכלכלית בעיר”.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן