פצוע קשה ו-7 פצועים בינוני וקל בשתי תאונות בכביש 1

הערב (ה’) סמוך לשעה בשעה 20:05 התקבל דיווח על תאונה קשה בכביש מספר 1 ממחלף שער הגיא לשורש עם מעורבות של שלושה כלי רכב גורמי רפואה ממד”א ואיחוד הצלה שהוזעקו למקום העניקו טיפול רפואי ראשוני למספר פצועים ביניהם גבר כבן 40 עם פגיעה רב מערכתית.

מספר דקות לפני התאונה הקשה, סמוך למבשרת ציון אירעה תאונה נוספת שם טיפלו גורמי הרפואה בשני נפגעים קל.

אברהם קוזלובסקי חובש באיחוד הצלה שהעניק סיוע ראשוני סיפר: “תוך כדי נסיעה נתקלתי בזירה קשה של תאונה עם מעורבות מספר כלי רכב כשאחד מהרכבים התהפך על צדו. נהג הרכב שהתהפך נפצע באורח קשה והיה לכוד ברכבו”.

דני שמואלי חובש נוסף של איחוד הצלה מסר: “לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירה ולאחר שחולץ ע”י צוותי הכיבוי הוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים במצב קשה. כמו כן הענקנו סיוע ראשוני בזירה לפצוע בינוני שפונה לבית חולים בניידת טיפול נמרץ של איחוד הצלה ולארבעה נפגעים נוספים במצב קל שפונו לבתי החולים באמבולנסים של איחוד הצלה”.

ממשטרת ישראל נמסר כי בוחני תאונות הדרכים של משטרת ישראל החלו בחקירת נסיבות תאונת דרכים הקשה, בעקבות התאונה נסגר כביש 1 לכיוון ירושלים והתנועה מופנית במחלף שער הגיא לכביש 38, ציבור הנהגים מתבקש להישמע להנחיות השוטרים וכמו כן אין ממליצים להיעזר בתוכנות הניווט”.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן