מסיבת חנוכה ייחודית נערכה על ידי ארגון עזרת אחים בעיר ● גלריה

האירוע המיוחד נערך לילדים ולהורים בימי החנוכה על מנת להעניק להורים כוחות חדשים. "ארגון שכל הבסיס שלו יושב על טוב לבן של המתדנבים" אומר הרב קאפ יו"ר הארגון

ארגון ‘עזרת אחים’ הפועל בעיר, ערך מסיבות חנוכה ייחודיות לילדים ונוער מיוחדים, כהצדעה לגיבורי הכח השותפים בפעילות. מאות משתתפים בימי החנוכה במסיבות הגדולות של ‘עזרת אחים’ לילדים ולנוער מאגף הילד המיוחד של ‘עזרת אחים’. ביום שני, נר שני של חנוכה חגגו בני הנוער, הבנים הבוגרים, עם אבותיהם ובני משפחותיהם, ועם המתנדבים היקרים המלווים אותם כל ימות השנה. ביום רביעי, נר רביעי של חנוכה היה את הארוע לילדים ולילדות, כאשר מלווים אותם אימהותיהם גיבורות כח, שקיבלו אתגר לא פשוט, ועומדות בו בגבורה יום אחר יום. לצדן השתתפו במעמד המרגש גם בנותיהן, אחיותיהם של הילדים המיוחדים ואחיהם הקטנים, אלא שהפעם לא נדרשו האימהות לטפל כל אחת בילד המיוחד שלה, הפעם הגיעו כל מתנדבות ‘עזרת אחים’ בצוות מתוגבר ובכוחות מחוזקים, ולכל אחד ואחד מהילדים המיוחדים הוצמדה מתנדבת מסורה שליוותה אותו וטיפלה בכל מהלך האירוע, מתחילתו ועד סופו.

במהלך האירועים נשא דברים יו”ר הארגון הרב אברהם קאפ, סיפר על מסירות הנפש של המתנדבים המתנדבות והצוות, על ההירתמות שלהן למען הילדים המיוחדים בכל ימות השנה, בימי חג, בשבתות, בימי חופשה ובימי שגרה: “בלי המתנדבים היקרים, ‘עזרת אחים’ לא היה מצליח לעשות אפילו לא חצי מהפעולות הכבירות הללו”, אמר הרב קאפ, “זה ארגון שכל הבסיס שלו יושב על טוב לבן של המתנדבים המסורים הללו, שמקדישים מזמנן הפנוי והחופשי, כדי לעזור לזולת, להאיר את חשכת חייו של עוד ילד מיוחד, להקל על ההתמודדות של הוריו עם האתגר הלא פשוט של הגידול שלו”. כמו כן הועלה על נס הפעילות המיוחדת של מועדונית הבנים, ואת התרומה העצומה של המתנדבים המסורים, בחורי הישיבות והאברכים שבאו ושעושים כל שלאל ידם כדי להעלות חיוך על פניהם של הנערים המתמודדים על מגוון רחב של לקויות, המקשות עליהם להשתלב בחברה הרגילה.

מנהלת אגף הילד המיוחד ב’עזרת אחים’ הגב’ איתן, הודתה להנהלת הארגון על העמידה לימין האגף בכל עת, בלי לחסוך בהוצאות ובהקצאת משאבים לרווחתם של הילדים המיוחדים. במיוחד הודתה הגב’ איתן למנהלת הפעילות במועדוניות פנאי הגב’ שרס, שיזמה והפיקה את המסיבה באותה מקצועיות ובאותה מסירות שהיא דואגת להפעיל את הילדים בכל המועדוניות של ‘עזרת אחים’, כל ימות השנה.
אחרי התוכניות האומנותית וההפעלה של הילדים המיוחדים ואימהותיהם, הגיע הרגע אותו תכננו מנהלות האגף מבעוד מועד. התזמורת שהופעלה בהרכב נשי פצחה בניגוני שמחה סוערים, והאימהות רוכזו במרכז האולם, למחווה מרגשת מאוד, כשמאות מתנדבות רקדו לכבודן בריקודים המקובלים לרקוד בחתונות לפני הכלה, כשהן מראות באצבע על כל אחת ואחת מהאימהות גיבורות הכח ומכריזות: “ואת עלית על כולנה”.

 

 

מרחבי האתר
דילוג לתוכן