דיווח ראשוני: ילדה במצב אנוש בתאונה ברמה ב’

ילדה נפגעה בתאונת דרכים קשה ברמה ב' ומצבה מוגדר אנוש. כוחות ההלצה מבצעים פעולות החייאה.

תאונה קשה התרחשה בצהרים (חמישי) סמוך לשעה אחת בצומת הרחובות נהר הירדן – יהודה הנשיא ברמה ב’. מפרטים שהגיעו לאתר 418 עולה כי מדובר בילדה הולכת רגל בת 6 שנפגעה ומצבה מוגדר אנוש. כוננים של איחוד הצלה מבצעים בה פעולות החייאה בשלב זה.

דוד עמר חובש איחוד הצלה מסר: “הילדה איבדה את הכרתה כתוצאה מפגיעת רכב. בסיוע רופא מתנדב באיחוד הצלה הענקנו לה סיוע ראשוני תוך ביצוע פעולות החייאה. כמו כן הוענק סיוע בזירה לנהג הרכב שלקה בחרדה”.

יחיאל רוזנברג חובש נוסף של איחוד הצלה מסר: “לאחר מאמצי ההחייאה בזירה היא פונתה תוך המשך פעולות החייאה במצב אנוש לבית חולים. לדברי עוברי אורח היא חצתה כביש כשחזרה מבית הספר ונפגעה מהרכב”.

אברהם שרר ודר’ אודי לוינסקי מתנדבי ‘צוות הצלה’ מוסיפים: “בהגיענו לאירוע נמצאה ילדה כבת 8 שוכבת על הכביש כשהיא סובלת מחבלת ראש וככל הנראה נפגעה מרכב חולף (יתכן ומדובר בפגע וברח). הענקנו לה סיוע ראשוני ופעלנו לייצב את מצבה, אמבולנס מד”א מפנה את הנפגעת להמשך טיפול רפואי תוך כדי מאמצים להציל את חייה במצב קשה ולא יציב.

נא להתפלל עבור הילדה נחמה חוה בת פייגא חיה לרפו”ש 

מרחבי האתר
מחוץ לבית שמש

נתניהו בנושא צווי מעצר: שערורייה בקנה מידה היסטורי

ראש הממשלה נתניהו יוצא נגד האפשרות שבית הדין בהאג יוציא צווי מעצר נגדו ונגד ראשי המדינה, ואומר כי מדובר בשערורייה בקנה מידה היסטורי. “זאת תהיה הפעם הראשונה שמאשימים בפשעי מלחמה מדינה דמוקרטית, שנלחמת על חייה לפי כל כללי הדין הבינלאומי”.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן