ראש העיר בלוך: “לא אאפשר הוצאת הקווין הבין עירוניים לצירים הראשיים”

ראש העיר הודיעה למשרד התחבורה שלא תאפשר את הוצאת הקווים הבין עירוניים בעיר לצירים הראשיים עד להסדר העניין * "העיר בית שמש היא עיר מוטת תחבורה ציבורית" אומרת בלוך

ראש העיר בית שמש ד”ר עליזה בלוך הודיעה כי לא תאפשר אף שינוי בתחבורה הבין עירונית עד אשר לא יתבצע תיקון לתמונת התחבורה הציבורית העירונית. כוונת המהלך היא להוציא את הקווים הבין עירוניים לצירים הראשיים, כדי לקצר את זמני הנסיעה, וכאשר תושב יבקש להגיע לתחנת אוטובוס בין עירונית הוא ישתמש בקו עירוני. ראש העיר בלוך מדגישה כי לא ניתן יהיה לקדם את התחבורה הבין עירונית עד אשר העירונית תוסדר, אחרת הדבר יקשה על התושבים ולכך, כאמור, ראש העיר בלוך מתנגדת נחרצות.

לאור המצב הנוכחי (הזמני) ראש העיר בלוך לא תאפשר את הוצאת המהלך לפועל ופועלת ככל יכולתה למול משרד התחבורה להשלים את הסדרת התחבורה העירונית. “העיר בית שמש היא עיר מוטת תחבורה ציבורית. אנחנו נמשיך לפעול ובמידת הצורך להיאבק כדי להרחיב ולהנגיש את התחבורה הציבורית לכלל תושבי העיר” אומרת בלוך, “אני מצפה ממשרד התחבורה לפעול בטווחי זמן קצרים יותר. אף לא אחד שיושב בחדרו בירושלים לא מכיר את התחושה של קשיש הצועד ברגל למרחק או אימא צעירה בהריון שהולכת עם עגלת תינוק ובצידה נתמך עוד ילד צעיר. לא אאפשר את שינוי התחבורה הבין עירונית עד שהתחבורה העירונית תוכל לתמוך בכל צרכי התושבים”.

 

לצד זאת, בשבועיים הקרובים, אם לא יחול שינוי של הרגע האחרון, צפויים להיכנס לתוקף מספר שינויים בקווים העירוניים בהם בשורות חשובות לאזורים בעיר בית שמש.

להלן פירוט הקווים:
קו 6: חפציבה –קריה-נעימי-הרצוג-נהר הדן-תחילת האמוראים.
הבשורה של שינוי הקו: ייתן מענה לתושבי מגדל המים שצריכים להגיע לאזור בית ספר אורות ולתושבי חפציבה ינגיש את טיפת החלב.

הפרדת זמנים בין קו 16 ל-17: הקווים הללו נותנים מענה דומה. כעת זמני הנסיעות חופפים, הפרדת זמני הנסיעות בפועל מכפילות את שכיחות נתיב הנסיעה.

קווים 23 ו-23א: מדובר בקווים חדשים שהבשורה שלהם היא כפולה. חיבור נווה שמיר לעיר הוותיקה ככל שיתקדם אכלוס השכונה. בשורה שנייה היא חיבור בין רמב”ש א’ לרמב”ש ג’.

קו 21: מדובר בקו חדש שהבשורה המשמעותית בו הוא חיבור שכונת רמב”ש ג’1 לשכונת רמב”ש ג’2.

 

 

מרחבי האתר
דילוג לתוכן