שערי צדק: מחקר משותף לטיפול הומיאופתי במטופלים עם תסמיני פוסט קורונה

את המחקר מנהלים ד"ר מנחם אוברבאום, מנהל היחידה לרפואה משלימה בשערי צדק ופרופ' גבריאל איזביצקי מנהל מכון ריאות

את המחקר מנהלים ד”ר מנחם אוברבאום, מנהל היחידה לרפואה משלימה בשערי צדק ופרופ’ גבריאל איזביצקי מנהל מכון ריאות, בשיתוף עם משרד הבריאות של הודו וצוות רופאים הומיאופתיים.מחקר יוצא דופן: בימים אלה מתקיים במרכז הרפואי שערי צדק בירושלים, מחקר קליני העוסק בהשפעת טיפול הומיאופתי על החלמה מפוסט קורונה. הניסוי אושר על ידי ועדת האתיקה ועדת הלסינקי של המרכז הרפואי ונרשם כחוק באתר משרד הבריאות.
המחקר מנוהל במשותף על ידי ד”ר מנחם אוברבאום, מנהל היחידה לרפואה משלימה בשערי צדק ופרופ’ גבריאל איזביצקי מנהל מכון ריאות ומגדולי הרופאים המומחים בתחום הנשימה וריאות. יצוין עוד כי המחקר מנוהל בשיתוף ובתיאום עם משרד הבריאות של הודו, במסגרת שיתוף פעולה קבוע בין המרכז הרפואי שערי צדק למשרד הבריאות של הודו בתחומי הרפואה המשלימה.

המחקר בודק טיפול בחולים שהחלימו מקורונה וסובלים כיום בין השאר מאחד משתי התסמינים הבאים: תשישות או קוצר נשימה. עד כה ידועים למעלה מ-50 תופעות פוסט קורונה שונים, אולם המחקר בודק טיפול כאמור על מחלימים הסובלים מאחת משתי התסמינים הנ”ל. לדברי ד”ר אוברבאום “במהלך המחקר לא צפויות תופעות לוואי כל שהם וההשתתפות בו היא ללא עלות. המחקר גם אינו סותר שום טיפול קונבנציונאלי אחר שניתן לבצע במקביל. משך תקופת הניסוי במחקר 3 חודשים”.

ד”ר מנחם אוברבאום, רופא פנימאי במקצועו הקים את היחידה לרפואה משלימה בשערי צדק, שימש כנשיא ארגון החוקרים ההומיאופתים הבינלאומי והוא סגן עורך כתב העת הומיאופתי הבינלאומי.
מחלימי קורונה בעלי תופעות לוואי שצוינו לעיל יכולים להשתתף במחקר באמצעות פניה לד”ר אוברבאום במרכז הרפואי שערי צדק 050-8685438 ולהיכנס לבדיקה וטיפול ללא תשלום.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן