כתב אישום בגין רצח הוגש נגד שמעון שטרן שרצח את אמו

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה הבוקר (חמישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד שמעון שטרן בן 28, תושב בית שמש, בגין ביצוע רצח בנסיבות מחמירות של אימו ז"ל.

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה הבוקר (חמישי) לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום נגד שמעון שטרן בן 28, תושב בית שמש, בגין ביצוע רצח בנסיבות מחמירות של אימו ז”ל. בכתב האישום מגולל תיאור האירוע המזוויע.

על פי כתב האישום, לפני כשלושה שבועות בזמן ששהו בביתם, מסיבה שאינה ידועה, התקרב הנאשם לאימו כשגבה מופנה אליו, חתך ודקר אותה באמצעות סכין בפלג גופה העליון כשהיא מנסה להתגונן מפניו. בשלב מסוים היא נפלה על הרצפה, ובעודה חיה ומדממת הוא המשיך לדקור אותה.

על פי כתב האישום, הרצח בוצע בסמוך לשעה תשע וחצי בשעה שאמו התפללה בסלון, אז לקח הנאשם סכין מטבח האורך 25 ס”מ, וכשגבה של אמו אליו, הוא דקר אותה. היא ניסתה להתגונן ונחתכה מספר לא מועט בידיה ובשלב מסויים אף הצליחה להפיל את הסכין מיד בנה, אך הוא הרים שוב את הסכין והמשיך לדקור. עוד נטען בכתב האישום כי אחיו הקטן היה עד לאירוע ושתי אחיותיו שהו בחדר הסמוך. אנו נמנעים מלפרסם את יתר התיאורים המופיעים בכתב האישום בשל האכזריות הרבה שמתואר.

בשל כך מאשימה אותו הפרקליטות ברצח בנסיבות מחמירות, ומבקשת את המשך מעצרו עד לתום ההליכים.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן