קיצוני ריסס נתפס והוכה: “ניקח את החוק לידים” ● תיעוד

המאבק על עתידה של רמה ד' עולה שלב, שעה שבלילה שבין חמישי לשישי נתפסה קבוצת קיצונים על ידי השמירה הפרטית שהוקמה בשכונה ● אחד מהם שריסס כתובות על הקיר הוכה. "אם לא תיהיה ברירה ניקח את החוק לידים" , אמר אחד התושבים.

אחרי המשך ריסוס כתובות הגרפיטי על קירות שכונת רמה ד’, החליטו מספר תושבים ליטול יוזמה ולחפש אחר מבצעי הונדליזם. בלילה שבין חמישי לשישי הם ארבו לאותם קיצונים, ובחת השעות הקטנות של הלילה נתפס אחד הקיצוניים שביצע  את המעשה.

בינו לבין קבוצת התושבים שארבו לו החל מאבק, שאף התפתח לאלימות.”אנחנו לא נוותר, ואת זה המשטרה והעירייה צריכים לדעת” אומר לנו א’ ממנהלי המאבק נגד אותה קבוצה, “אנחנו אנשים טובים שרוצים לחיות בשלום ובשקט. אם המשטרה לא תתערב, אנחנו ניקח את החוק לידים כפי שקרה הלילה, ואף אחד כאן לא מעוניין בתוצאה כזו”.

כפי שפרסמנו ב-418 בשבועות האחרונים מתנהל מאבק אלים ושקט בין קבוצת קיצונים לתושבי רמה ד’ שהתאכלסו בשכונה, שברקע מאבק על אופיה החרדי של רמה ד’.  הכל החל בשבועות האחרונים שהמאבק החריף והעלה מדרגה, שבשעות הלילה המאוחרות רוססו קירות השכונה על ידי אותם קיצוניים, במטרה ליצור מצג שרוח השכונה החדשה תראה כמו רמה ב’ וחפציבה. בעקבות התפתחות האירועים, קבוצת תושבים מרמה ד’ החלה לנהל מאבק עצמאי כנגד אותה קבוצה, ולאחרונה אף הקימו משמרות שמירה פרטיים ברחבי השכונה.

תיעוד בלעדי מאירועי הלילה ברמה ד’

 

 

 

 

 

מרחבי האתר
דילוג לתוכן