גרפיטי רוססו ברמה ד’; העירייה: יש חשיבה בעניין

כתובות גרפיטי רוססו על קירות ברמה ד', תושבים פנו לעירייה בבקשה להסיר את המפגע אך טרם נוקו הקירות. בעירייה הגיבו: העירייה מקיימת כל העת חשיבה בעניין ונכון לה שתהיה סמויה מן העין.

כתובות הגרפיטי הגיעו גם לרמה ד’, שלשום (שני) קמו תושבי רמה ד’ לכתובות גרפיטי ברחבי השכונה. כעס התושבים על המרסס האלמוני היה גדול.

בעקבות הכתובות המכוערות פנו תושבים לעירייה אולם גם היום יומיים אחרי המעשה, הכתובות עדיין מתנוססות על הקירות. תושב בשכונה מספר לאתר 418: “התקשרתי למוקד העירייה, אמרו לי שיטופל אך עד לרגע זה לא טופל”

כתובות גרפיטי אלו מצטרפות לגרפיטי נוסף שרוסס לפני כחודשיים אולם עד עתה בעירייה לא מצאו לנכון לנקות את המפגע הסביבתי.

יצויין, כי ביומיים שחלפו תושבים בשכונה מחקו בעצמם כתובות במקומות שבהם היתה אופציה לטשטש מבלי לכער יותר.

ישראל, תושב ברמה ד’ אומר ל-418: “ישנה תחושה שהעירייה מפקירה את השכונה לטובת הקיצונים בדומה לחלקים אחרים בעיר, כשבמקרה הזה כנראה המטרה היא להשיג שקט ברמה ה’. אנחנו לא נשתוק ונדרוש על כל ריסוס גרפיטי שהעירייה תבצע את המוטל עליה, כשבמקביל גם ינסו לתפוס את המפגע המרסס. מה שברור שהשארת הגרפיטי על הקירות, יוצרות קרקע להמשך הואנדליזם, והדבר בימים האחרונים מוכיח זאת”.

פנינו לעיריית בית שמש לקבלת תגובה, שם אמרו כי העירייה משקיעה מאמצים רבים ברמה ד’ ודאגה מקיפה בכל המישורים. הוונדילזם מצער מאד והועבר לטיפול של מינהל תפעול. אין כל קשר בין העשייה ברמה ד’ לעשייה בשכונות האחרות. העירייה מקיימת כל העת חשיבה בעניין ונכון לה שתהיה סמויה מן העין ובתקווה שתשרה עליה ברכה.

מרחבי האתר
מחוץ לבית שמש

נתניהו בנושא צווי מעצר: שערורייה בקנה מידה היסטורי

ראש הממשלה נתניהו יוצא נגד האפשרות שבית הדין בהאג יוציא צווי מעצר נגדו ונגד ראשי המדינה, ואומר כי מדובר בשערורייה בקנה מידה היסטורי. “זאת תהיה הפעם הראשונה שמאשימים בפשעי מלחמה מדינה דמוקרטית, שנלחמת על חייה לפי כל כללי הדין הבינלאומי”.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן