הוארך מעצר של חרדי מהעיר שאיים לרצוח אשתו

כאילו לא די באירועים האחרונים שהסתיימו ברציחות בתוך המגזר החרדי בבית שמש, כעת אנו מספרים על אירוע נוסף שהביא למעצרו של חרדי תושב שכונת חפציבה לאחר שאיים עם סכין לרצוח את אשתו.

בית משפט השלום בירושלים, האריך עד יום רביעי את מעצרו של ש.ב תושב העיר המתגורר ברחוב בן איש חי, לאחר שהוא נחשד באיום ברצח על אשתו וילדיו, וכן הוא נחשד בהיזק לרכוש במזיד, תוך שבירת חפצים והיזק לתמונות בבית. בנוסף הוא נעצר בחשד לתקיפת אשתו וילדיו באלימות פיזית לאורך תקופה, אך כאמור השיא באיומים בסכין כנגד אשתו.

האיש נעצר בשבוע שעבר לאחר שאשתו הגיעה לתחנת משטרת בית שמש, וסיפרה כי היא מצוייה בהליך גירושלים מבעלה, וכי בעלה איים עליה ברצח, כשהיא גם מספרת במשך תקופה ארוכה היא סובלת מאלימות הכוללת חניקות, סטירות ואף אלימות פיזית כלפי ילדיהם. עוד סיפרה לשוטרים כי בעלה סובל מבעיות נפשיות מזה תקופה ארוכה. שוטרים שנשלחו לביתם עצרו את האיש וכשנחקר הוא הכחיש את המיוחס לו, וטען כי אשתו ברחה ממנו ולא נותנת לו לראות את ילדיו.

נציג המשטרה אמר בבית המשפט בהארכת המעצר כי יש כאן מסוכנות מאופי האירועים וגם בשל חשש לשיבוש החקירה המשטרה ביקשה הארכת מעצר של יותר משבוע.

במהלך הדיון אמר גם עורך דינו של האיש כי הוא פנה לעזרת מוסדות הרווחה וכי תלונות האישה באו לאחר ניסיון שלו לערב גורמי רווחה מבחוץ על הנעשה בבית.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן