זירת הרצח. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

ושוב מקרה רצח מחריד; בן רצח את אביו

ושוב במחננו רצח מחריד. בן רצח את אביו בביתו שברחוב חבקוק הנביא ברמה ג'. זהו המקרה השני בתוך מחננו בתוך פחות משבוע.

מחריד! בן רצח את אביו כשדקר אותו בליבו בביתו בעיצומה של השבת. המקרה הקשה אירע לפנה”צ ברחוב חבקוק הנביא ברמה ג’. בשעה 11:40 נטל הבן בן ה-17 סכין מטבח ודקר דקירה אחת בליבו של אביו, נטל את הסכים ונמלט מהדירה. האב שותת הדם צעק לעזרה ובני המשפחה הזעיקו כוחות הצלה שהגיעו תוך זמן קצר אולם למרות מאמצי ההחייאה הפגיעה הייתה קריטית ותוך זמן קצר נאלצו לקבוע את מותו של האב בן ה-47.

פראמדיק מד”א מוחמד פוואקה סיפר: “כשהגענו למקום חברנו לכוחות המשטרה שהובילו אותנו לדירה בבניין המגורים. הפצוע שכב כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פציעה מדממת בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה אבל הפציעה שלו הייתה אנושה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו”.

מהמשטרה נמסר כי כוחות משטרה שהוזעקו למקום, הגיעו תוך דקות ספורות, החלו בסריקות אחר החשוד שנמלט מהדירה. השוטרים איתרו אותו תוך זמן קצר והוא נעצר לחקירה.

כוחות משטרה נוספים, בהם חוקרי משטרה מתחנת בית שמש וחוקרי זיהוי פלילי של מחוז ירושלים הגיעו למקום והחלו בביצוע פעולות חקירה ראשוניות תוך איסוף ממצאים ועדויות במקום.

מבירור ראשוני שערכו השוטרים במקום עולה כי בין האב ובנו נתגלע במהלך השבת ויכוח. בשלב מסויים ובנסיבות שעודנם נחקרות ע״י המשטרה, הבן דקר את האב באמצעות סכין בפלג גופו העליון. מיד לאחר המעשה נמלט החשוד מהדירה ונעצר כעבור זמן בידי שוטרי תחנת בית שמש. חקירת המקרה הוטלה על היחידה ללחימה בפשיעה (יל״פ) של מרחב ציון.

מחר (ראשון) צפוייה המשטרה להביא את החשוד במעשה הרצח לבית המשפט, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו לטובת המשך החקירה.

שכנים שמתגוררים בסמוך, סיפרו כי בעבר שמעו צעקות וויכוחים בין השכנים, ולא אחת הוזמנה משטרה בשל כך. גם היום שמעו השכנים את הצעקות, אך לרגע לא חשבו שהדבר יוביל לכדי דקירה ורצח, ועל כן לא חשבו לחלל את השבת להזמנת משטרה על צעקות.

בעקבות המקרה הקשה, החלו לטפל בילדים ולסייע להם בחלוקה בין השכנים. הערב לאחר צאת השבת הגיעו למקום מתנדבי זק”א לטפל בזירה.

 

מרחבי האתר
דילוג לתוכן