ד”ר פוגל-טרינק: “החיים שלנו הם סביב הילדים. חייבים שיקבלו טוב”

מכבי מרחיבה את שירותי הבריאות בעיר במקביל להתפתחות שחווה העיר, וכחלק מפיתוח והרחבת השירותים הצטרפה לאחרונה רופאת ילדים חדשה

מכבי מרחיבה את שירותי הבריאות בעיר במקביל להתפתחות שחווה העיר, וכחלק מפיתוח והרחבת השירותים הצטרפה לאחרונה רופאת ילדים חדשה לצוות המומחים של מכבי. ד”ר פולה פוגל-טרינק הינה רופאת ילדים מומחית, העוסקת בתחום כבר למעלה משלושה עשורים. לאחר הצטרפותה, היא מתייחסת למשמעות התפקיד כפי שהיא רואה אותו. “תפקידי כרופאה הוא להעניק את הטיפול הטוב ביותר לילדים שמגיעים אלי”, היא אומרת. “אני אוהבת ילדים. החיים שלי הם סביב ילדים, גם כרופאה וגם כאימא. אני רוצה שהם יקבלו את הטיפול הטוב ביותר שמגיע להם”.

אבל במקביל לטיפול בילדים, יש גם את הצד ההורי שנוכח בדרך כלל כאשר מדובר בילדים. “כשמדובר בילדים קטנים, חלק מהתפקיד זה גם לתת מענה להורים שלהם. לפעמים הורים דאוגים, לעיתים יש להם שאלות, והמטרה היא לתת להם את המידע הנכון וגם להרגיע ולכוון אותם. המטרה היא לתת לילד ולמשפחתו את כל התמיכה שאני יכולה, גם אם זה חורג לעיתים מהתפקיד המוגדר. ישנם מקרים של צרכים מיוחדים שאני פועלת בשבילם מעבר לטיפול עצמו, כך שהם יקבלו את היחס המסור והאיכותי ביותר”.

ד”ר פוגל-טרינק מוכרת היטב בעיר כאחת הרופאות המסורות והמקצועיות. ילדים רבים מקבלים את הטיפול שלה וזוכים לאוזן קשבת והרבה אהבה. “זה מה שילדים צריכים”, היא אומרת בפשטות. “אבל בסופו של דבר מה שחשוב שהם יהיו בריאים ותפקידי לוודא שזה אכן יקרה”.

בשנים האחרונות העיר חווה תנופת התפתחות חסרת תקדים. משפחות רבות קובעות את מושבן בעיר העתיד, ובהתאם לכך גובר הצורך בשירותי בריאות הולמים. מכבי זיהתה מבעוד מועד את הצורך בהרחבת שירותי הבריאות ופיתוחם לטובת האוכלוסייה המקומית, כאשר הצטרפותה של ד”ר פוגל-טרינק הינה חלק מהמעטפת הכוללת שמספקת מכבי בעיר. “המקום מאד התפתח בשנים האחרונות, ולכן חשוב מאד כרופאה להכיר את הרגישות של התושבים המקומיים ולהתאים עבורם את הטיפול והיחס. אני מודעת היטב לאורח החיים של המטופלים ומתאימה את הטיפול כדי שירגישו בסביבה נוחה ומתחשבת”.

מנהל מרחב בית שמש תמיר אלמקייס: “אנו שמחים על הצטרפותה של ד”ר פוגל-טרינק לצוות המומחים במרחב העיר, אנו פועלים כל העת להרחבת השירותים ולהתאמתם לאוכלוסייה. מכבי הקופה הצומחת ביותר כבר 5 שנים ברציפות וזה מחייב אותנו כל העת להתפתח למען החברים”.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן