קרדיט: אוסף הצילומים לע"מ. צילום: Mark Neyman

אלקין דחה את טענות הח”כים: “רמה ו’ בבית שמש לציבור החרדי”

על רקע המלחמות בכנסת תקפו הח"כים החרדים את שר השיכון זאב אלקין בטענה ל"נקמה בחרדים" על רקע אישור דליל של יח"ד למגזר● השר הגיב על הדברים וחשף שרמה ו' תהפוך בקרוב לחלק מהעיר בית שמש והיא תיהיה בעבור הציבור החרדי ● ח"כים מהסיעות החרדיות: "קשקוש ושנאה"

שר השיכון והבינו זאב אלקין דחה היום את טענות חברי הכנסת החרדים בטענה שהוא “נוקם בציבור החרדי” וחשף מידע הקשור ישירות להתפתחות המגזר החרדי והשכונות החרדיות בעיר בית שמש.

לפי השר אלקין הוא מינה גורם שיהיה אחראי על הבאת פתרון לרמה ו’, על המחלוקת שקיימת בין עיירית בית שמש למועצה אזורית מטה יהודה. לפי השר אלקין, רמה ו’ תיהיה מיועדת לבנייה חרדית נוספת והיא תהווה חלק מהעיר בית שמש. כמו”כ חשף השר אלקין שגם בעיר עכו הוא מתכנן להעביר מאות יח”ד שהיה מיועדות לציבור הכללי ולהעביר אותם לציבור החרדי.

לטענת גורמים בסיעות החרדיות איתם שוחחנו הערב הם אומרים שמדובר בקשקוש, “אם לאשר יח”ד בודדת בביתר זה לא נקמה אז מזה?!”, אמר לכתב חדשות 418 הערב, “הסיפור של בית שמש יתברר בסופו של דבר כקשקוש” אומר לנו אותו בכיר.

מרחבי האתר
מחוץ לבית שמש

ברקע המצב: סיור היערכות במירון לקראת ל”ג בעומר

בצל המצב הביטחוני המתוח, נערך היום (שלישי), סיור היערכות בהר מירון לקראת אירועי ל”ג בעומר הצפויים בלג בעומר. הסיור התקיים בראשות מפכ”ל המשטרה, ממ”ז צפון, פרוייקטור ההילולא ובכירים נוספים.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן