הגננת האהובה תמר מסאנדילוב ז”ל שנרצחה בביתה

הותר לפרסום שמה של הגב' תמר מסאנדילוב ז"ל, שנרצחה בביתה על ידי בנה. הותירה אחריה 9 יתומים ל"ע. בשנים האחרונות הפעילה מעון בביתה.

הותר לפרסום שמה של הגב’ תמר מסאנדילוב ז”ל בת 50 שנרצחה ביום שישי בביתה בשכונת רמת אברהם (מתחם ‘גולבנציץ’) בעיר. המנוחה הותירה אחריה 9 יתומים, אחת מהן התחתנה לפני מספר שבועות, ואחת נוספת אמורה להתחתן בעוד מספר שבועות.

בשנים האחרונות הפעילה מעון פרטי בביתה, ובשנה האחרונה הפסיקה עקב חזרתו של בנה מאשפוז פסיכאטרי. בשעות הבוקר של יום שישי הזעיקו בני המשפחה את כוחות ההצלה כשהם זועקים כי אחיהם דוקר את אמם. כוחות ההצלה שהגיעו ניסו לבצע פעולות החייאה אולם כל המאמצים עלו בתוהו.

כוחות משטרה שהגיעו למקום עצרו את הבן והוא נלקח לחקירה במגרש הרוסים. מאוחר יותר הוארך מעצרו בעשרה ימים שבמהלכם הוא יישלח לבדיקה פסיכיאטרית. עורך דינו מהסנגוריה הציבורית, אמר כי ידרשו לבדוק היכן היו הרשויות בטיפול בבן.

בעת שהותו בבית המשפט רגליו האזוקות היו מגואלות בדם אמו. הוא נשאל על ידי עיתונאים לפשר מעשיו, והשיב “יש לי כעס על אמא שלי שנטפלה אליי במשך 27 שנים”.

יצויין כי שופטת בית המשפט השלום אישרה גם את בקשת המשטרה לנתח את הגופה למרות בקשת המשפחה מבית המשפט למנוע נתיחה לאחר המוות, המשפחה מתכננת לעתור לבג”צ. במקביל בעדה החרדית נערכים להפגנות בשל החשש כי אכן ינתחו את הגופה.

מועד הלוויתה טרם נקבע זאת בשל ההתפתחויות.

מרחבי האתר
מחוץ לבית שמש

נתניהו בנושא צווי מעצר: שערורייה בקנה מידה היסטורי

ראש הממשלה נתניהו יוצא נגד האפשרות שבית הדין בהאג יוציא צווי מעצר נגדו ונגד ראשי המדינה, ואומר כי מדובר בשערורייה בקנה מידה היסטורי. “זאת תהיה הפעם הראשונה שמאשימים בפשעי מלחמה מדינה דמוקרטית, שנלחמת על חייה לפי כל כללי הדין הבינלאומי”.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן