בלתי נתפס: אם לתשעה ילדים נרצחה בביתה ● הרצח ברמת אברהם

האמא נרצחה בדירתה בשכונת רמות אברהם שעל גופתה נמצאו סימני אלימות קשים מאוד ● "אירוע קשה מאוד. לא ציפנו שזה יגמר ככה" אמר אחד מהשכנים לכתב חדשות 418

קצת אחרי השעה 9 וחצי בבוקר התקבל דיווח למוקד החרום של מד”א על אירוע דקירות ברחוב ישראל גרוסמן בשכונת רמת אברהם בעיר (פרויקט גלובנציץ). שוטרים שהגיעו למקום הבחינו באישה בשנות החמישים לחייה עם סמיני אלימות קשים שהיא ללא הכרה על רקע אלימות. לאחר זמן כונני מד”א קבעו את פטירתה של האישה. השוטרים שהגיעו למקום עצרו את בנה בן 27 בחשד לרצח. חוקרים של המשטרה ומז”פ אספו ממצאים עד שעות הצהרים, וגופתה הועברה למכון לרפואה משפטית באבו כביר.

 

כתב חדשות 418 הסתובב כל שעות הבוקר ברחובות השכונה ושוחח עם תושבי הבניין והרחובות הסמוכים. “מדובר באירוע קשה מאוד. בסה”כ משפחה שמתגוררת כאן קצת יותר מחצי שנה. ידענו שבנה היה מאושפז במסוד פסיכאטרי בעבר וחזר לביתו, אך לא ציפנו שככה זה יגמר”. שכנים בבניין של המשפחה סיפרו לכתבינו שכולם ידעו שהמצב של הנער לא טוב, “כולם אמרו לנו שהבחור מטופל אז היינו רגועים”.

 

הנפטרה הייתה גננת וניהלה מעון בביתה עד לפני חצי שנה. לטענת המשפחה היא לא פתחה אותו בגלל שבנה חזר לבית. בנה,החשוד במעשה הועבר לחקירת משטרה והיא נמשכת ברגעים אלו. חקירת המקרה הוטלה על היחידה ללוחמה בפשיעה במרחב ציון. החשוד יובא לפני שופט, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו לטובת המשך החקירה. שלושה עובדות  סוציאליות הוצמדו כבר בבוקר על ידי אגף הרווחה של העירייה.

 

 

מרחבי האתר
דילוג לתוכן