כנופייה פרצה הלילה למספר רכבים ברמה ד – תמונות

גל הפריצות האחרון לא פסח גם הלילה על רמה ד', ששלושה רכבים של תושבי השכונה נפרצו ונבזזו. אחד השכנים סיפר שהבחין בפורצים במהלך הלילה וניסה לתפוס אותם, אך הקבוצה הצליחה לברוח.

כנופיית גנבי רכבים פרצה לפנות בוקר למספר רכבים ברמת בית שמש ד, וניסתה לגנוב את הרכבים. בחלק מהמקרים לא עלה בידם והם גרמו נזקים כבדים לרכבים.

על פי מידע שהגיע לאתר 418, עולה כי סביב השעה 4 לפנות בוקר, פשטה אותה כנופייה שמנתה ארבעה אנשים על הרחובות רבא ורבינא והחלה במסע הגניבות.

על פי עדות של אחד התושבים שהבחין בהם, היה מדובר בארבעה ערבים לובשי צעיפים. השכן שראה את הפורצים יצא מביתו והחל לרדוף אחר הפורצים – מה שהביא לשיבוש תוכניתם ונטישת הרכבים תוך גרימת נזק כבד.

ישראל ג’ מתושבי השכונה החדשה,”זה כבר סיפור שהולך ומתעצם עם הזמן. כמעט בכל שבוע אנחנו שומעים על עוד פריצה בשכונה. אם המשטרה לא תתערב השכונה הזאת תיהיה יעד מספר אחת של הפורצים, ומבחינתנו התושבים יהיה כאן מלחמת עולם”.

משטרה שהוזעקה למקום החלה בחיפושים. רחבים אחר הפורצים, אולם עד כה טרם נעצרו החשודים במעשה. הבוקר נשלחו מספר מעבדות ניידות של זיהוי פלילי בכדי לאסוף ממצאים מהרכבים ומהשטח בו פעלו.

מרחבי האתר
מחוץ לבית שמש

נתניהו בנושא צווי מעצר: שערורייה בקנה מידה היסטורי

ראש הממשלה נתניהו יוצא נגד האפשרות שבית הדין בהאג יוציא צווי מעצר נגדו ונגד ראשי המדינה, ואומר כי מדובר בשערורייה בקנה מידה היסטורי. “זאת תהיה הפעם הראשונה שמאשימים בפשעי מלחמה מדינה דמוקרטית, שנלחמת על חייה לפי כל כללי הדין הבינלאומי”.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן