תמונת אילוסטרציה. צילום: לדעת

מחאת הגנרטור: המונים ייצאו לקבל שבת ברחובה של עיר

בשבת הקרובה: מעמד היסטורי ברמת בית שמש ג': קבלת שבת ברחובה של עיר. הסיבה לכך, חלק מהמאבק והמחאה להשאיר את פעילות הגנרטור שפועל בשבתות בשכונה.

רבני רמת בית שמש ג’ יצאו בקריאה לתושבי שכונת רמת בית שמש ג’ לצאת לרחובה של עיר ולקבל את השבת במפגן אדיר לכבודה של שבת ועקב החרדה והחשש שבשבועות הקרובים הגנרטור שמספק חשמל כשר למאות תושבי השכונה לא יוכל להמשיך ולהתקייים.

מזה חודשים רבים שמתנהל מאבק נגד הגנרטור השכונתי שמספק חשמל כשר למאות רבות מתושבי השכונה שצורכים חשמל כשר לכבודה של השבת כך שהגנרטור מיטלטל כבר שבועות רבים ממקום למקום ללא פתרון ראוי ובשבועות הקרובים נוצר חשש שלא יהיה חשמל כשר בשבת. רבני העיר יצאו בקריאה בה הביעו את כאבם על כך שלא יתכן שיהודים שרוצים להדר את השבת בדבר חשוב כל כך שגדולי ישראל מסרו את נפשם למענו לא יוכל להתקיים בשכונה זו מה גם שבכל הערים דבר זה מוכר ע”י הרשויות כצורך בסיסי והכרחי.

יצויין שבשבעות האחרונים הוקם וועד מיוחד למען כבוד השבת שבו חברים נציגים מכלל הקהילות והחוגים בשכונה. הוועד חיפש פתרונות שיהוו פיתרון קבע לגנרטור למען כבוד השבת ומכאן בפניה נרגשת לנציגי ועסקני הציבור לבא ולסייע למען דבר נשגב זה ובודאי זכות השבת תעמוד לכל המסייעים.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן