“אין לזה אחיזה במציאות” ● הפוליטיקה המקומית גועשת

שעות אחדות אחרי פגישת ראש העיר עם ראשי גוש המתנגדים, והפוליטקה המקומית והארצית גועשת ● שמעון גולדברג בטויטר: "יתקיימו פגישות לצורך הגעה לעבודה משותפת", ח"כ הרב משה גפני: "מו"מ בין בלוך לגוש בלבד - בלי שליחים"

שעות אחדות אחרי המפגש המפתיע של ראשי סיעות האופזיציה עם ראש העיר בלוך, והתגובות מהקשת הפוליטית המקומית והארצית לא מאחרות לבוא. לפי זמן קצר, מפרסם חבר המועצה שמעון גולדברג תגובה ראשונית של בכיר במועצה בעניין הפגישה המפתיעה שנערכה היום. וכך מצייץ, “ישבנו הערב כולם יחד, כל החברים מכל הסיעות במועצת העיר עם ראש העיר עליזה בלוך. סוכם כי בימים הקרובים יתקיימו פגישות עם הסיעות השונות לצורך הגעה להסכמות לעבודה משותפת, בכך שכלל חברי המועצה יהיו שותפים בהנהגת העיר, בשותפות ובסמכות לטובת עתידה של העיר”. 

 

בתוך כך, מפרסמת סיעת דגל התורה בעיר הערב תגובה ראשונה להתפתחויות בשעות האחרונות: “הפירסומים לגבי צוות כזה או אחר בענין המשא ומתן אין להם אחיזה במציאות והינם חוטאים לאמת, המו”מ של כלל הסיעות מתנהל ישירות מול ראש העיר וראשי הסיעות”. גם מלשכת יו”ר דגל התורה ח”כ הרב משה גפני הוציאו הודעה: “הפרסום בדבר המתווה והממונים עליו בבית שמש אינו נכון לחלוטין.המו”מ יתקיים בין הגוש לבין ראשת העיר ישירות ולא עם השליחים שלה”.

גולדברג מצייץ לפני זמן קצר
מרחבי האתר
דילוג לתוכן