בשבוע הבא: בלוך בפגישות מו”מ קואליציוני עם הסיעות השונות

דרמה במליאת המועצה כראש העיר התכנסה עם ראשי גוש האופזיציה, במטרה להחזיר אותם לשולחן המו"מ ● גורם באופזיציה: "אין פריצת דרך"

דקות אחרי סיום ישיבת מועצת העיר זימנה ראש העיר ד”ר עליזה בלוך את ראשי הסיעות לפגישה אישית קצרה. משיחות עם ראשי גוש האופזיציה דיברה בלוך על הרצון מצידה לחזור אחורה לימים בהם כל הסיעות היו חלק מהקואליציה של העיר, והיא רואה אותם חוזרים לשולחן המו”מ במטרה לקידום העיר.

בהודעה שהוציאה בלוך לפני זמן קצר נכתב: “במסגרת הפגישה עסקו ראש העיר ד”ר בלוך וחברי המועצה בשיח לקידום דפוסי עבודה משותפים וחיזוק האחדות במסגרת פעילות הסיעות השונות בעיר וכל זאת מתוך הבנה כי תכלית כל הפעילות היא לחיזוק וקידום העיר בית שמש” נכתב בפתח ההודעה, ” ראש העיר ד”ר בלוך רואה חשיבות רבה לפעולות הממונים לטובת העיר בית שמש ומעויניינת שכלל חברי המועצה ישאו בשותפות, אחריות ובסמכות לטובת עתידה של העיר”. לגבי פתיחת מו”מ עם גוש המתנגדים נכתב כי “חברי מועצת העיר הדגישו את החשיבות בקואליציה מאוחדת שבה כולם יהיו שותפים מתוך ראיה של אחריות משותפת לקידום העיר בית שמש.בפגישה סוכם כי בימים הקרובים תכנס ראש העיר ד”ר בלוך פגישות תאום ציפיות עם הסיעות השונות על צרכי הסיעות ודפוסי העבודה השונים מתוך הסכמה והבנה משותפת לקראת המשך הפעילות ויישום האתגרים העומדים לפיתחה של העיר”.

גורם בכיר בגוש האופזיציה אמר לפני זמן קצר לחדשות 418: “במהלך החג בלוך פנתה לראשי הסיעות להיפגש ולא הסכמנו, וחלק כמובן לא יכולנו בגלל החג. אז היא קיבלה החלטה קודם לשבת עם כולם. הפנים שלנו תמיד לשלום ולאחדות בתנאי שבלוך תקיים את מה שמסכמים איתה. לבנתיים זה לא קורה” אומר לנו הבכיר. לגבי פתיחת המו”מ אומר לנו אותו בכיר, “אנחנו נראה האם ראש העיר רצינית במעשים ולא רק בדיבורים ובשבוע הבא נחליט לאן פנינו”. לשאלתנו האם החזרה לשולחן הקואליציה היא מיידית, “זה אפילו לא בתחילת הדרך חזרה – כרגע אנחנו בחוץ, אבל הכל יכול להשתנות”. לטענת הגורם, ראש העיר מבינה שאנחנו לקראת מושב חורף עמוס והיא זקוקה לגוש שלנו, שעלול להשאיר אותה ללא תפקוד, “עברנו בין הזמנים וחגים והמועצה לא התכנסה, כעת היא חייבת אותנו”.

 

 

מרחבי האתר
דילוג לתוכן